לכבוד ל"ג בעומר: הדמויות בעלות האופי החם. מתוך רוני ותום (ניק, yes), מתוקים (זום ב-HOT), האי (ערוץ הילדים, טדי הפקות)

לכבוד ל"ג בעומר: הדמויות בעלות האופי החם

לכבוד החג הכי חם בשנה: אספנו את הדמויות שהן הכי מדורה מבפנים • מ"האי" ועד "מתוקים" ו"רוני ותום" - זאת הרשימה שלנו!

ל"ג בעומר כבר כאן, והדבר שאולי הכי מאפיין את החג, מלבד כמובן תפוחי האדמה והמרשמלו היא כמובן המדורה. לכבוד החג אספנו את הדמויות שהן הכי אש באופי!

אמיר | "מתוקים"

אמיר הוא חם במלוא מובן המילה, כשהוא אוהב הוא אוהב מכל הלב, כשהוא כועס, זה זעם טהור, כשהוא רוצה משהו - הוא לא יכנע עד שישיג אותו. לפעמים זה טוב ולפעמים רע, אך אין ספק שהוא הופך את דמותו של אמיר למעניינת למדי, אנחנו בכל זאת היינו שמחים לראותו לומד לשלוט בכעסו בעונות הבאות.

זואי | האי

אופיה העוקצני של זואי זכה לעצבן בערך את כל הסובבים אותה לאורך הסדרה, אך בעינינו דווקא האופי הזה שלה הוא החלק המקסים ביותר באישיותה, העוקצנות הגלויה של זואי מנסה לכסות את פצעי עבר ועל כך שגם אם היא נראית מאוד קשה מבחוץ, מבפנים היא רכה כמו חמאה, דבר שאנחנו אף זוכים לראות בלא מעט רגעים, בעיקר כשהיא עם אחיה, או מייקי, או קרמיט בן זוגה.

תום | "רוני ותום"

כבר בתחילת הסדרה אנחנו מבינים שתום היא לא אחת שמשחקת משחקים, היא ילדה קשוחה, ניתן לראות זאת גם מאופיה, אך גם מכך שהיא עצמאית לחלוטין מגיל צעיר ביותר וגרה בקרוואן לבדה. תום לא רק עצמאית וקשוחה, היא יודעת לעמוד על שלה ולהוטה אחר ערכים כמו צדק ועזרה לזולת, ובאופן כללי מנסה לכוון את אופיה החם לעשיית טוב בעולם, דבר שאנו מעריכים מאוד.

טוהר | "בני מצווה"

טוהר היא ילדה בת 11 שעומדת לחגוג את בת המצווה שלה ומעוניינת לקרוא בתורה בדיוק כמו אחיה הגדול (שבמקרה חוגג בר מצווה כמעט באותו זמן כמוה) למרות שבחברה פחות מקובל שבנות יקראו בתורה, ולמרות שרבים מנסים להניא אותה מכך, בעיקר סבה. טוהר מתעקשת לקרוא בתורה. לאורך הסדרה אנו רואים את טוהר עושה מעל ומעבר רק כדי לשכנע את סבה שגם היא יכולה לקרוא בתורה. אין ספק שרק בזכות עקשנותה ואופיה היא הצליחה בכך בסוף...

ליבי | "מה הבעיה"

כשליבי נכנסת לחדר אי אפשר להתעלם ממנה: היא רועשת והיפראקטיבית ובאופן מרשים מצליחה להשיג בערך את כל מה שהיא רוצה, בעיקר בזכות אופיה החצוף ומעט קשרים בתעשיה. אין ספק שתכונות אלו הופכות את החברות איתה לאטראקטיבית במיוחד, ואת ליבי לדמות חמה, מעניינת ואחת שקל מאוד לאהוב...

 
תגובות