חוזרים לבית הספר: הקולקציות והמבצעים המיוחדים. adobestock (אילוסטרציה)

חוזרים לבית הספר: הקולקציות והמבצעים המיוחדים

ביום רביעי תיפתח שנת הלימודים! בין אם אתם לומדים דרך הזום ובין אם אתם חלק מברי המזל שמגיעים לבית הספר, אין ספק שצריך להתכונן. אז אם הייתם שקועים כל החופש בבינג' בנטפליקס, בבדיקות סרולוגיות או סתם בילוי בים ולא הספקתם לרכוש את כל הציוד, אספנו עבורכם את כל המבצעים והקולקציות שכדאי לכם להכיר

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

YOLO גם לנערים הבוגרים יותר

לראשונה YOLO, רשת המתנות והציוד לבית הספר, משיקה קולקציה מיוחדת לנערים צעירים "בוגרים", המשלימה את כניסתה לקטגוריית בני נוער. קולקציית הנערים מצטרפת לעיצובים החדשים והטרנדיים לנערות לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה. השנה השיקו את קולקציית FOOD - קולקציה בעיצובי מזון, ואף הושקו מוצרים בניחוחות מתוקים כמו מחברת בריח של סוכריה. גם השנה תככב קולקציית טאי דאי שכבשה את כולנו הפעם במהדורה בוגרת יותר - טאי דאי קרח סגול ושחור, דייזי – פרחים בהשראה יפנית הדפס מתוק וטרנדי של פריחה יפנית עדינה במיוחד וכן אפור מלאנג' או דגרדה שחור. 

© באדיבות Yolo

החזרה לבית הספר: גרסת דור ה-Z

כבר לא רק עפרון וקלמר: מטען אלחוטי לנייד, בקבוק תרמוס שומר חום וקור או שולחן עבודה מבמבוק – להכנת שיעורים מהמיטה: גם בכיתות היסודי וכמובן שבחטיבות הביניים והתיכונים, נראה שרשימת הציוד המעודכנת לבית הספר עדכנה גרסה. ב"ג'נטלמן" מציעים מטען נייד ב-189 ש"ח, תיק נגד גניבות מחשב ב-329 ש"ח, שעון מעורר עם מקרן ב-279 ש"ח ועוד.

© באדיבות יחסי ציבור, ג'נטלמן

קולקציית 'בק טו סקול' במחירים נגישים

בג'מבו סטוק מציעים את קולקציית החזרה ללימודים במחירים נגישים החל מ-1 ₪ ועד 100₪ בלבד. הפריטים כוללים תיקים וילקוטים, קלמרים, מחברות ויומנים, קלסרים, מכשירי כתיבה, משחקי קופסה לימודיים ומגוון אביזרי לימוד, לצד פריטים רב שימושיים- מגוון בקבוקי שתיה אקולוגיים. 

© באדיבות ג'מבו סטוק

לאכול בצורה אורגנית

לקראת החזרה ללימודים אורגניקזון משיקה שני מוצרים אקולוגיים ורב פעמיים, המיועדים לאריזת סנדוויצ'ים, נשנושים, ירקות, פירות ועוד. אריזת סנדוויץ – העשויה מבד אטום, רב פעמית - ניתנת לשימוש חוזר (בעלות 16.90 ש"ח), ו"כיס נשנושים" - עשוי מבד אטום ורב פעמי, מיועד לנשנושים כריכים, פירות, ירקות ועוד (14.90 ש"ח).

© עדי גלעד
תגיות
תגובות