אוליביה רודריגו חושפת את שגרת הטיפוח והאיפור שלה. צילום מסך מעמוד היוטיוב של Vogue

אוליביה רודריגו חושפת את שגרת הטיפוח והאיפור שלה

הכוכבת הכי חמה של הרגע, אוליביה רודריגו, חופשת בסרטון מתוק ל"ווג" את שגרת הטיפוח והאיפור שלה ועל הדרך מדברת בגילוי לב על בעיות העור והאקנה שהיא חווה כמו כל נערה מתבגרת אחרת. צפו!

השחקנית והזמרת החמה של הרגע, הלוא היא אוליביה רודריגו בת ה-18, חושפת בסרטון מיוחד שהכינה לווג את הרגלי הטיפוח שלה ושגרת האיפור שלה. מעבר להמלצה על המוצרים בהם היא משתמשת באופן יומיומי כדי לתחזק את הלוק הסטארי שלה, היא מדברת בפתיחות גם על העור והמראה שלה שמושפעים, איך לא, מגיל ההתבגרות...

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אוליביה בחרה להתחיל בהסבר דווקא מהשיער שלה, או יותר נכון למעשה - מהוויטמינים שהיא לוקחת עבורו של המותג "OLLY Gummies". "אני אוהבת את המוצרים האלו, אני ממש אובססיבית לגביה", אמרה הכוכבת בסרטון, "התחלתי להשתמש בהם לפני שנה, ואני לגמרי חושבת שהשיער שלי השתפר מאז".

 

כדי לשטוף את הפנים שלה היא משתמשת בתחליב ניקוי הפנים של המותג "Epionce" ועל הדרך היא גם מספרת שיש לה קצת בעיות עם מוצרים ומסכות לפנים שגורמים לעור שלה להיות מגורה. "הייתה לי התפרצות של דרמטיטיס ממש קשה סביב אזור הפה. זה היה נורא", חושפת הצעירה היפיפיה, " אני חושבת שזה קרה בגלל שימוש מאסיבי בהרבה מסכות לפנים ובעוד כמה מוצרים שפשוט הרגיזו את העור שלי. רופא העור שלי אמר פשוט להפסיק עם הכל ורק לשטוף את הפנים. זו הסיבה ששגרת הטיפוח והאיפור שלי כל כך פשוטים. אני חושבת שבעינייני טיפוח פחות הוא יותר". 

בין ההמלצות על המוצרים שהם היא משתמשתף היא דיברה גם על היותה טינאייג'רית: "אני לא יכולה לצפות שהעור שלי יהיה מושלם כל הזמן, זה לא מציאותי. יש לי התפרצויות אקנה בסנטר ועל האף שלי. המסיכות שצריך לעטות על הפנים ממש לא עוזרות לאקנה", הודתה הכוכבת. 
 
תגובות