שבוע אחרון: כל מה שחייבים להספיק לפני שחוזרים ללימודים. ADOBESTOCK

שבוע אחרון: כל מה שחייבים להספיק לפני שחוזרים ללימודים

ימים אחרונים לחופש הגדול: רגע לפני שחוזרים לבית הספר, למורים ולשיעורי הבית, הזדמנות להספיק עוד כמה אטרקציות כיפיות עם החברים והמשפחה • הרשימה המלאה!

שבעו אחרון לחופש הגדול וזו בדיוק ההזדמנות האחרונה שלכם לעשות את כל הדברים שלא הספקתם, רגע לפני שחוזרים ללימודים. אז למי מכם שעדיין מחפשים אטרקציות, הכנו רשימה של כל הדברים שאתם פשוט מוכרחים להשלים עכשיו:

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

טיול בארץ

יש לנו ארץ יפהפיה והקיץ הוא הזמן המושלם לטייל בה, אנחנו ממליצים על לקחת איתכם כמה חברים ולצאת לטיול כיפי בטבע, זה גם יפה גם בריא ואנו מבטיחים לכם שתהנו מטיול בו תחזו בארץ היפה שלנו במלוא תפארתה.

© ADOBESTOCK

ללכת לים

אחת החוויות שמוגדרות כ'חובה' כשמגיע הקיץ הוא כמובן ללכת לים, לכן אם עוד לא עשיתם את זה רוצו עכשיו, עוד נשאר זמן ומדובר בחוויה קלאסית ונחמדה שאפילו לא עולה כסף

© ADOBESTOCK

לבלות עם המשפחה

בשנת הלימודים הרגילה כשאנחנו מתזזים ללא הפסק בין משימה למשימה אין לנו תמיד זמן לשבת לרגע ולהינות מזמן איכות עם המשפחה. אנחנו מציעים לכם לנצל את הזמן שנותר מהחופשה בדיוק לשם כך ולבלות כמה שיותר עם משפחתכם

© ADOBESTOCK

ללכת לקולנוע

החום של הקיץ מתיש נורא ועל כן בילוי בקולנוע הוא הדרך המושלמת גם לבלות מחוץ לבית אבל גם לעשות זאת באולם ממוזג ונוח. מה גם שסרט עם חברים הוא בעינינו פעילות כיפית ומאוד מעניינת 

© ADOBESTOCK

לאמץ חיה 

תמיד רציתם לאמץ ארנב חתול או אפילו כלב? אז זה בדיוק הזמן המתאים. רגע לפני העומס של הלימודים, זמן להשקיע, לחנך את חיית המחמד, לבלות איתה זמן ולהתרגל לשגרה החדשה שנוצרה. מובן שבשביל זה צריך לבקש את אישור ההורים אבל בהנחה שתצליחו לשכנע אותם אנחנו חושבים שאימוץ חיית מחמד בדיוק עכשיו הוא דבר נהדר.

© ADOBESTOCK

ללמוד לפתור קוביה הונגרית 

קרה לכם שהסתכלתם על חבר מצליח לפתור קוביה הונגרית תוך דקות ספורות ושאלתם את עצמכם במעט תסכול: איך הוא בכלל עושה את זה?! אז החופש הגדול הוא הזמן המושלם לפתוח רגע את יוטיוב ולראות בדיוק איך עושים את זה, ולא, זה לא קשה בכלל.

© ADOBESTOCK

לחזור לקשר עם חבר שלא דיברתם מלא זמן

האם יש לכם חבר שבעבר הייתם בקשר קרוב אך כיום מסיבות כאלה ואחרות לא כל כך שמרתם עליו? עכשיו זה בדיוק הזמן המושלם לחדש את הקשר ולראות מה קורה איתו. תאמינו לנו, דבר רע לא יכול לצאת מזה!

© ADOBESTOCK
תגובות