כבש את כולנו: ניב דמירל במופע השקה. צילום: יח"צ

כבש את כולנו: ניב דמירל במופע השקה

לפני מספר ימים, השיק הכוכב העולה ניב דמירל את אלבומו הראשון בהופעת בכורה בזאפה תל אביב, ושם אירח אורח מיוחד. מה היה שם, מי האורח, ומה חשבנו על ההופעה? כל הפרטים

בערב יום ד' האחרון התרחשה ההופעה המיוחדת שמילאה את כל זאפה תל אביב- הופעת ההשקה של כוכב "דה וויס", ניב דמירל. דמירל פתח את ההופעה בשיר הנושא של האלבום, "בין הסימנים", ובגלל החג הארוך שבדיוק יצאנו ממנו, הוא המשיך אל השיר "בחגים" והצליח לרגש את כולנו.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

לפתע מספר ניב שיש אורח מיוחד בהופעה, הלוא הוא קובי מנדלבאום, או בשמו היותר מוכר- קוקי לבנה. השניים פתחו בדואט מיוחד לשירו של קובי, "שקט", ולאחר מכן ירד דמירל מהבמה וקוקי לבנה ביצע בצורה מדהימה את השיר המצליח שלו "גם אני". כשקובי ירד, ועלה חזרה ניב לבמה, סיפר את החוויה בכתיבת השיר ובצילום הקליפ "אני אתה ויוסי". ניב מספר כי זהו שיר מיוחד, לא שיר זיכרון רגיל ועצוב, אלא שיר שמח שמדבר על חוויות נעורים, ושהקליפ היה משהו מאוד חוויתי וכיפי לצילום.

 

לאחר שביצע את "אני, אתה ויוסי", ובין עוד מספר להיטים מהאלבום בינהם "הנקודות החלשות", "הכל נרגע" ו"נתיב אחר", ניב מקדיש שיר מיוחד למתופף שלו, ומספר כי הלהיט הגדול הוא אחד האהובים על חברו המתופף, והיה להם חשוב לבצע אותו. השיר המדובר הוא לא אחר מאשר "lost on you", שהפתיע את כולנו בביצוע מדהים ומיוחד.

 

לקראת סוף ההופעה, הרגש עולה, וההופעה מגיעה לשיאה. דמירל מגיע ללהיט הגדול- "השעות הקטנות", ומבצע חלקים ממנו בספרדית, לכבוד ההופעות שלו בארגנטינה בקיץ.

את ההופעה מסיים הזמר בשני שירים מיוחדים שהצליחו לגרום לקהל לחייך, להתרגש ולהזיל דמעה. הראשון הוא שיר שהקדיש ניב לאימו שבקהל, והשני הוא השיר הראשון שהוציא בגיל 17.ניב לא שכח במהלך ההופעה להודות לאנשים החשובים לו, והדבר בהחלט הוסיף המון. אז ביחד עם הרגש, המוזיקה, והאווירה המדהימה, נוצרה הופעה בלתי נשכחת ומיוחדת. אנחנו נהננו ונחכה לאלבום הבא של ניב דמירל!.

 

תגובות