שימו פליי: הקאברים המושלמים של שירי האהבה הלועזיים. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

שימו פליי: הקאברים המושלמים של שירי האהבה הלועזיים

את שירי האהבה המושלמים כולנו כבר מכירים ואפילו מזמזמים בעל פה, אבל מה עם הקאברים המושלמים שלהם? הבאנו לכם את הקאברים הטובים ביותר של שירי האהבה הבינלאומיים, שלדעתנו, אתם חייבים לשמוע. אז קדימה, הקליקו על כפתור הפליי

את שירי האהבה המושלמים כולנו כבר מכירים ואפילו מזמזמים בעל פה, אבל מה עם הקאברים המושלמים שלהם? האם אי פעם גיליתם אותם אי שם ביוטיוב? אז כדי שלא תתאמצו יותר מדי וכדי שרק תשימו פליי ותהנו ממוזיקה טובה, החלטנו להביא לכם את הקאברים הטובים ביותר של שירי האהבה הבינלאומיים, שלדעתנו, אתם חייבים לשמוע. אז מיהו השיר הראשון?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי

She Will Be Loved - Tiffany Alvord & Boyce Avenue

אם אתם עוקבים אחרי תעשיית הקאברים שמתחזקת בשנים האחרונות בחו"ל אז אתם בטח מכירים את טיפאני אלוורד ובויס אווניו. טיפאני התפרסמה, איך לא, בזכות היוטיוב, וכך גם הבנים בלהקת בויס אווניו. טיפאני והלהקה צברו קהל מעריצים גדול במיוחד ומיליוני צפיות עבור הקאברים שלהם, עד שהתחילו לכתוב, ליצור ולהפיק שירים וקליפים מקוריים בעצמם. עד עכשיו הולך להם לא רע והם אפילו יוצאי לסיבובי הופעות. אנחנו בחרנו את הקאבר המשותף שלהם לשיר "She Will Be Loved" כי אין מה לעשות - זה לגמרי גורם לנו לחבק את המסך.

לחבק את המסך!
 

A Thousand Years – Megan & Liz feat. Paradise Fears

מייגן וליז הן צמד אחיות שאם לומר את האמת, השירים המקוריים שלהן קצת פחות טובים מאיך שהן שרות קאברים, שירים ידועים. בנוגע ללהקה המתארחת בשיר – היא די עושה את כל העבודה. השיר הנ"ל של כריסטינה פרי בטח מוכר לרובכם מהסרט "דמדומים", אבל אין ספק שאהבנו אותו יותר בגרסא הזו.

קאבר מעולה
 

As Long As You Love Me – Alex G

גם אלכס ג'י היא אחת מאמניות הקאברים המוצלחות בעולם, עד כדי כך ששיתפה פעולה עם זמרי קאברים ויוטיוברים אחרים ואפילו הוציאה אלבום בכורה ראשון ומקורי שלה. וכיאה למצעד מוזיקלי שכזה, חייב להכניס שיר של ג'סטין ביבר. או לא?

איך אפשר בלי קאבר לביבר?!
 

Taylor Swift Mash-Up - Anthem Lights

למעשה מדובר במאש-אפ מגניב המורכב משירים של טיילור סוויפט אותו יצרה הלהקה "Anthem Lights", ביניהם תוכלו למצוא את "Love Story", "You Belong With Me", "22", "Red" ועוד. כדאי שתשימו אוזן כי הלהקה הזו באמת שווה שמיעה!

» לעוד כתבות בנושא יום האהבה, הקליקו כאן «

שווה לשמוע!
 

!Kurt Hugo Schneider, Chester See & Kylee – Love Madley

אם כבר היינו בעניין של מאש-אפים אז מאש-אפ יפה וטוב יותר מזה לא שמעתי בחיי. כמה שהחיבור בין השירים מתאים, הנגינה מופלאה, כמות השירים האדירה המשלבת גם שירים נוסטלגים, הקולות הטהורים ושלא נדבר על העריכה של הוידאו. בקיצור, הכל יחד יוצר סוג של שלמות.

פשוט שלמות!
 

So Sick – Sam Tsui & Max Schneider

סאם טסוי ומקס שניידר הם שני זמרי קאברים מצליחים ומוכשרים שסחפו אחריהם מיליוני צפיות ובקשות לחתונה. אז שניהם בקאבר אחד?זה חייב להיות חלום, או שאנחנו חולים. טוב, כדאי שנודה, אנחנו חולים מאהבה אליהם.

מאוהבים בהם!
 

How To Love – Megan Nicole

מייגן ניקול היא זמרת קאברים המוכרת כמובן מיוטיוב. במשך שנים היא מפרסמת קאברים שלה שרה שירים ידועים ואפילו הוציאה סינגל בכורה ראשון שהפך להצלחה בשם "B/e/a/utiful". כאן היא עושה את הקאבר המושלם לשיר של ליל ויין ואפילו שרה בספרדית. אנחנו אהבנו!

אנחנו אהבנו!
 

SO - איזה קאבר אתם הכי אוהבים?

תגובות