זה היה צפוי: המופע של לנה דל ריי בוטל. צילום: יחסי ציבור

זה היה צפוי: המופע של לנה דל ריי בוטל

כך נמסר מהפקת המופע של זמרת הפופ האמריקאית לנה דל ריי, וזאת בהתאם למצב הבטחוני במדינה ובעקבות מבצע "צוק איתן", כל הפרטים על מועד ההופעה המחודש יימסרו בהמשך

 

גל ביטולי ההופעות בישראל לא נרגע לרגע. אחרי שהופעתם האגדית (והמשולשת) של הבקסטריט בויז נדחתה לשנה הבאה, כעת אנו מודיעים בצער על ביטולה של הופעתה של לנה דל ריי ודחייתה למועד חדש שיימסר בהמשך השבוע.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

הופעתה של הזמרת לנה דל ריי הייתה אמורה להיערך עוד כשבועיים, יום רביעי ה/20 באוגוסט, בגני התערוכה שבתל אביב, ועכשיו נודע לנו שבהתאם למצב הבטחוני ובגלל מבצע צוק איתן והירי המתמשך לעבר תושבי הדרום והמרכז, ההופעה בתאריך הנוכחי בוטלה ותיערך בתאריך חדש שיימסר בקרוב. "לנה מתנצלת מעומק ליבה בפני המעריצים שרכשו כרטיסים להופעה", כך נמסר בהודעה מטעם ההפקה בארץ.

ההופעה הינה הראשונה של הזמרת בישראל, שתופסת תאוצה משנה לשנה והוציאה את אלבומה השלישי, "Ultraviolence", לפני פחות מחודשיים, ושהספיק כבר לגרוף פרסים ותארים מצוינים על ההפקה, העיבוד והליריקה הייחודית שלו, שתואמת את סגנונה הייחודי של לנה, המושפע בעיקר משנות ה-60-50 ותרבות הגנגסטרים של ארצות הברית.

ההופעה הזו הייתה אמורה להיות חלק מאותו קיץ בלתי נשכח שיכלול את מיטב האמנים, החל מהופעותו הבלתי נשכחת של ג'סטין טימברלייק, משם לרולינג סטונס, הפיקסיז, מגהדת', הבקסטריט בויז, ובספטמבר הקרוב גם ליידי גאגא. אנו מקווים שלא נחווה עוד ביטולים ושהמצב יירגע בהקדם.

עוד נוסיף כי כל אלו שרכשו את הכרטיסים יוכלו עדיין להשתמש בהם במועד ההופעה החדש.

online poll by Opinion Stage
תגובות