סנופ דוג VS איגי אזליה: כל הפרטים. צילום: צילום מסך מהאינסטגרם

סנופ דוג VS איגי אזליה: כל הפרטים

הראפר הנודע בן ה-42, סנופ דוג, מקפיץ את כל הרשת בגלל סכסוך בינו לבין הראפרית האוסטרלית בת ה-24, איגי אזליה, שרק נמצאת בתחילת דרכה בתחום הבידור, מה קרה בין השניים?

הראפר סנופ כבר בן 42 ועדיין לא הספיק להבין שבריונות אינטרנטית היא אלימות ופשע לכל דבר. השבוע (ב'), פרסם תמונה משפילה על הראפרית המצליחה איגי אזליה כי הייתה מחוסרת איפור בדרכה החוצה מנמל התעופה של לוס אנג'לס. בתמונה ניתן לראות אישה לבקנית עם כיתוב מעליה שאומר "איגי בלי איפור", כשהכל כמובן רק כדי לצחוק על הבחורה הצעירה שנכנסה לתעשייה לפני פחות משנה.

איגי, בתור זו שהותקפה וכבחורה בעלת ערכים, מצייצת על כך בחשבון הטוויטר שלה, ודואגת לגרום לסנופ להבין כמה הוא עיוור. איגי בסך הכול מראה לעולם הנשי שלא צריך למרוח איפור על הפנים בשביל להיראות יפות, ומובן שסנופ צוחק על האמרה הזאת. איגי מאוכזבת מסנופ כי הוא לא שומר על מחשבותיו לעצמו וגם מרגישה מבולבלת על כך שכל הופעה שהם מתראים סנופ הוא הראשון להצטלם איתה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

איגי מצייצת על כך שהיא לא מבינה למה סנופ דוג פרסם את התמונה אם הוא מבקש משומר הראש שלו להצטלם איתה בכל הופעה שהם נפגשים. בנוסף, מצייצת לאחר 2 דקות ששומר הראש הוא האדם שאחראי לכך שחבריו של סנופ בחיים ולא שרופים למוות. לבסוף, מצייצת כדקה אחרי כי היא מאוכזבת קשות ממנו בשל התנהגותו כ"חרא", בעוד שכשהם נפגשים הוא נחמד רצח.

מסתבר שלא רק השניים מעורבים בעניין אלא גם אחד מהחברים של סנופ - דאז דילינגר. בראיון קצר לאתר "TMZ" הוא טוען שלסנופ כלל לא אכפת מאיגי משום שהיא אפילו לא מתקרבת לרמה שלו, ולגמרי לא מעניין אותו מהתגובה של איגי לתמונה שפרסם עליה במטרה לצחוק עליה. בנוסף, קורא לאיגי שקרנית כי הוא זה שהצליח את חייו של הבחור ולא שומר הראש של איגי שברח ביחד איתה. לבסוף, אומר בלב שלם שעליה לסתום את פיה, ומוסיף "הכלבה צריכה להישאר במקומה לפני שקוראים לניקי מינאז', הראפרית האמיתית, להתנפל עליה".

כנראה לסנופ זה לא הספיק, והוא ממשיך בשלו. הוא העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה בה הוא משווה את איגי למארלון מהסרט "White Chicks" או בעברית – "לבנבנות". מובן שסנופ עוקב אחרי כל הבלגן שיצר, ומגלה גם הוא את הידיעה המרעישה על הסכסוך בין הראפרים הוא ואיגי. הוא צוחק על זה במידה רבה ואף מעלה תמונה לאינסטגרם שתגובתה מבטאת את רגשותיו ומצב רוחו.

SO... נראה שלא נראה את השניים עם דואט בזמן הקרוב, מה אתם אומרים?

 
תגובות