ביקורת: אלבום חדש לג'סי ג'יי!. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

ביקורת: אלבום חדש לג'סי ג'יי!

ג'סי ג'יי כבר הוכיחה את מעמדה בתור אחת מזמרות הפופ המצליחות ביותר בעולם בזכות הלהיט "Bang Bang", אבל מה חשבנו על אלבומה השלישי "Sweet Talker"? והאם שווה לקנות אותו?

עטיפת האלבום
עטיפת האלבום

כשג'סי ג'יי הוציאה את הסינגל הראשון שלה "Do It Like a Dude" לפני ארבע שנים אף אחד לא חשב שדווקא הזמרת הבריטית הזאת תהפוך לאחת מהזמרות הכי מצליחות בעולם שנים לאחר מכן, והיום היא מוציאה את אלבומה השלישי שצפוי להצליח. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

באלבומה הראשון הוציאה ג'סי גם להיטים ענקיים וכייפים כמו "Price Tag", "Domino" ו-"LaserLight" עם דיוויד גואטה, לצד שירים מרגשים מאוד כמו "Who You Are", "Nobody's Perfect" ו-"Who's Laughing Now" שגרמו למעריצות לאהוב אותה אפילו יותר.

מרגש!
 

בזמן שהוציאה את אלבומה הראשון ג'סי הפכה גם למנטורית בגרסה הבריטית לתוכנית הכישרונות "דה וויס", ואחרי שהצליחה ברחבי בריטניה היא ניסתה את מזלה גם בארצות הברית עם אלבומה השני שהצליח להביא איתו ניחוח אמריקאי למדי בעזרת רפארים אמריקאים מצליחים כמו ביג שון, מה שגרם לג'סי לא רק להפוך ללהיט גם בארצות הברית אלא גם בכל שאר העולם.

שנה לאחר שהוציאה את אלבומה השני "Alive", סוף סוף היא מוציאה את "Sweet Talker", אלבומה השלישי שנפתח בשיר "Ain't Been Done" שמתחיל עם קטע ראפ קצר של ג'סי וממשיך עם הקול העצמתי שלה ברצועת פופ כיפית במיוחד.

שיר פופ כיפי במיוחד!
 

מיד אחריו מגיעים "Burnin' Up", הסינגל השני שהוציאה ג'סי מתוך האלבום בו היא מארחת את הרפאר האמריקאי המצליח 2 צ'יינז ו-"Sweet Talker", שיר הנושא של האלבום, שניהם שירי פופ טובים ששוב מצליחים להביא את הקול המעולה של ג'סי, לצד חזרה מסוימת על השירה של ג'סי, ללא הרבה חידושים.

שיר מעולה
 

כשמגיע "Bang Bang", הלהיט הענקי שהשתלט על כל מצעד בעולם והוכיח לכולם שג'סי יודעת לעשות שיתופי פעולה, במיוחד כשמדברים על אריאנה גרנדה וניקי מינאז', אי אפשר לא להתחיל לרקוד ולמלמל את המילים למרות שהן לא מעבירות מסר כל שהוא.

הפך ללהיט ענק!
 

אחריו מגיע "Fire", שיר איטי יותר משאר השירים באלבום עד עכשיו אבל למרות זאת עדיין לא מצליח להביא את הרגש שכל כך רצינו לשמוע באלבום הזה. אחרי שכבר התחלנו לדאוג שגם האלבום הזה הולך להיות חסר רגשות ולא הולך להמשיך את הקו המדהים שהתחילה באלבומה הראשון מגיעים  " Personal", "Said Too Much", "Loud" עם נגנית הכינור המצליחה ביותר בעולם לינזי סטרלינג ו-"Masterpiece" שסוף סוף מזכירים לנו למה אנחנו כל כך אוהבים את ג'סי.

מרגש...
 

אין מה לעשות, ג'סי חוזרת לקו הפופי והקציבי עם השירים "Seal Me with a Kiss" המעובד מדי ביחד עם די-לה-סול, "Keep Us Together" המעולה ו-"Strip" שעובר את הגבול ומצליח אפילו לעצבן. אבל "Get Away" ,"Your Loss I'm Found" ו-"You Don't Really Know Me" מצליחים לכפר על זה ולסגור את האלבום בצורה הטובה ביותר.

לסיכום, האלבום השלישי של ג'סי היה יכול לשלב בצורה מדהימה בין שירים כיפים, שירים מרגשים ובין הקול המדהים והעצמתי של ג'סי אבל בעקבות שירים מעצבנים וחוסר בשירים מרגשים ובלדות חזקות האלבום טיפה מאכזב, אך למרות האכזבה אי אפשר להתעלם מהשירים המעולים שאפשר למצוא באלבום הזה, שביניהם גם קצביים ומעולים כמו "Bang Bang" ומרגשים כמו "Personal".

שיר מדהים!
 

בכללי האלבום מעולה ואפילו שווה שמיעה וקנייה אבל בכל זאת מאכזב בעיקר בגלל הציפיות הגבוהות שלנו מג'סי. ציון בסולם פרוגי: 10\6

 
תגובות