15 עובדות שלא ידעתם על איגי אזליה. צילום: צילום מסך מהסרטון

15 עובדות שלא ידעתם על איגי אזליה

רוצים לדעת הכל על הכוכבים שאתם הכי אוהבים? אז זאת הכתבה בשבילכם. והפעם זמרת הראפ המצליחה איגי אזליה, אז הנה כל הדברים שלא ידעתם עליה

הראפרית האוסטראלית בת ה-24, אמת'יסט אמליה קלי, שמוכרת בתור איגי אזליה נולדה ב-7 ביוני, 1990 באוסטרליה. בכתבה זו נספר לכם מה היא עשתה בעברה ואיך היא זכתה לשם הבמה שלה. קבלו את 15 העובדות הכי מעניינות על איגי שיוכיחו לכם מי היא איגי האמיתית.

עוד בנושא עובדות שלא תנחשו:

1. בספטמבר 2012, איגי הצטרפה לסוכנות הדוגמנות העולמית "Wilhelmina Models" כשזכתה לדגמן עבור מותג הג'ינסים "Levi's" בקמפיין "Go Forth". מאז, הוכרזה כפנים של "Levi's", או במקרה זה כישבן.

2. כשמדברים על חיי האהבה של איגי קשה לשכוח את הראפר A$AP Rocky. סיפור ההאהבה התחיל בשנת 2011 ונגמר ב-2012. מערכת היחסים הפכה למורכבת רק לאחר שנפרדו כשעל גופם היו קעקועים של השם של השני. איגי קעקעה שלוש מאצבעות ידה השמאלית עם המילים "Live", "Love" ו-"A$AP", בעוד שהראפר קעקע במקום נסתר על גופו. בסופו של דבר, חצתה את הקעקוע וצייצה על כך בחשבון הטוויטר שלה.

 

3. בן זוגה של איגי הוא לא אחר מאשר ניק יאנג שחקן הכדורסל מהנבחרת הלוס אנג'לית "לייקר". הם יוצאים כבר מאז נובמבר 2013, ובדייט הראשון שלהם הם יצאו יחדיו "לבלות" ב-"Target" שבהשוואה לישראל זה כמו "איקאה". בראיון לתחנת הרדיו של לוס אנג'לס "Power 106FM" שעלה ליוטיוב היא אומרת כי זה היה הרעיון שלה, אבל אל דאגה בסופו של בדבר הם יצאו לארוחת ערב רומנטית.

הראיון המדובר
 

4. היא נולדה עם השם "אמת'יסט אמליה קלי", אך אין פלא שהיא שינתה את שמה. לבסוף, הוחלט כי הכינוי איגי אזליה יהיה שם הבמה שלה. איגי מסמל את הכלב שהיה לה בצעירותה, ואזליה מסמל את הרחוב בו גרה משפחתה.

5. איגי בעלת הסטייל הנועז לעתים לא מורחת איפור, ואף לובשת סנדלים עם גרביים. מובן שהיא דובקת בסלוגן "החיצונית אינה עושה את בן האדם", וכך גם סוחפת אחריה אומה שלמה של מעריצים ואנשים שכבר לא פוחדים מלבישת סנדלים עם גרביים או מחוסר במריחת איפור.

נקראת על שם כלב..
 

6. איגי השתתפה בסכסוך הכי חריף של תחום הראפ שהיה בתקופה האחרונה. איגי הייתה הצד המתון מבין השניים בעוד שסנופ דוג היה הצד התוקפני יותר. לבסוף, העניינים הצליחו להסתדר ביניהם כאשר סנופ העלה סרטון בו הוא מתנצל לחשבון האינסטגרם שלו, ואיגי סלחה לו.

7. בתור ילדה איגי הייתה פרועה וחסרת גבולות, בראיון למגזין "Complex", אמרה כי בגיל 13 זייפה את תעודת הזהות שלה. המטרה הייתה לבלות במועדוני לילה כי לדעתה כך היא תרגיש בוגרת. מלבד זאת, אמרה כי בתור ילדה עלתה המון פעמים לטרמפים.

© טאמבלר

8. איגי מחזיקה בשיא מרשים של האישה הראשונה שנכנסה לרשימת 10 המובילים במגזין XXL האמריקאי, ומחזיקה בעוד שיא מרשים של הראפר העולמי הראשון שנכנס לרשימה לשנת 2012.

9. מלבד שני שיאים של תחום ההיפ-הופ, איגי מחזיקה באחד מן השיאים המרשימים ביותר בעולם המוזיקה. דבר כזה לא נראה מאז שנות ה-60' כאשר הביטלס החזיקו בו באושר. שני השירים הלוהטים של איגי – "Fancy" שזכה למקום הראשון ו-"Problem" עם אריאנה גרנדה שזכה למקום השני, זיכו את איגי בשיא המרשים ביותר של עולם המוזיקה – מקום ראשון ושני בבילבורד (מאה השירים המובילים) באותו השבוע.

© טאמבלר

10. בראיון לתחנת רדיו "Hot 97FM" איגי סיפרה כי היא הפסיקה לגלוש על הקהל בגלל סיבה אחת – אנשים דוחפים לה אצבעות לכל מקום בגוף. וברוב המקרים המין הנשי מרשה לעצמו לחדור לפרטיותה יותר מהמין הגברי.

11. חלום הראפ של איגי התחיל כבר בגיל 14 כאשר היא לא חלמה על קריירת סולו. היא ועוד שתי בנות הקימו להקת ראפ קטנה ממש כמו הלהקה "TLC". בסופו של דבר, איגי עזבה את הלהקה בגלל חוסר הרצינות של הבנות. נראה שאי אפשר לעצור כוכב זורח.

12. איגי נשרה מהלימודים בשביל להגשים את מטרת הקודש שלה במיאמי. אביה שהיה אמן ואמה שהייתה עקרת-בית חסכו הרבה כסף בשביל לעזור לאיגי להגשים את חלום ההיפ-הופ שלה.

ללא ספק היא הגשימה את חלומה!
 

13. תכנית האימונים של איגי בנויה לרוב מ-"sit-ups" ו-"squats". אם לה זה מצליח, אז למה שלנו לא יצליח?

14. רבים תוהים מאיפה הסטייל של איגי, למעשה, פראן מהסדרה האמריקאית "יומני האומנת" היא המודל האופנתי לחיקוי של איגי. מלבד פראן המודל הראשי שלה לאופנה, היא נעזרת לעתים גם בשחקנית גרייס קלי, בזמרת גוון סטאפני, בזמרת ומעצבת האופנה ויקטוריה בקהאם והלהקה ספייס גירלס.

15. איגי היא מעריצה שרופה של הסרט "קלולס", שבין היתר השפיעה על הנושא של הקליפ "Fancy".

אחד מלהיטיה של איגי!
 

SO... איגי היא אדם פתוח ששואב רעיונות מדברים שהוא אוהב, למשל: סרטים, סדרות, סלבס וכו'. אותה זה הפך למפורסמת, אז מה אתם אומרים, שננסה?

 
תגיות
תגובות