סנופ דוג VS איגי אזליה: הסוף. צילום: פייסבוק, אינסטגרם

סנופ דוג VS איגי אזליה: הסוף

הסכסוך הקטן בין הראפר, סנופ דוג, לבין הראפרית האוסטראלית, איגי אזליה, כבר איננו קטן אלא הולך ומתגבר. הסיבוב השני יוצא לדרך ומסתיים בצורה דיי מפתיעה, כל הפרטים

כפי שדיווחנו לכם אתמול (ד'), הסכסוך המתוקשר בין סנופ דוג ואיגי אזליה התחיל בגלל אותה תמונה צינית ומגעילה שהעלה סנופ דוג לחשבון האינסטגרם שלו, בה צחק על איך שאיגי נראית והשווה אותה ללבקנית. משם זה התגלגל והמשיך. לאורך הלילה הסיפור נסגר, סוף סוף, בצורה דיי מפתיעה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

הכל התחיל מהתמונה המשפילה שאותה העלה סנופ לחשבון האינסטגרם שלו, בה נמצאת אישה לבקנית חסרת איפור ומעליה האמרה "איגי אזליה בלי איפור" במטרה לצחוק עליה. איגי בתור דמות להערצה אינה מורחת לעתים איפור ולעתים גם שמה סנדליים עם גרביים, והכל במטרה להוכיח לכולם שהחיצוניות אינה עושה את בן האדם. סנופ צוחק על איגי ומתייחס אליה כאל פתטית וממשיך לרדת עליה בחשבון האינסטגרם שלו.

הסיבוב הקודם נגמר בתיקו כאשר איגי מתעלמת מעלבונות סנופ דוג על אף שהוא ממשיך להפציץ בתמונות משפילות לחשבון האינסטגרם שלו. אמנם הפעם, הגיע לרמה נמוכה יותר כשהעלה סרטון לחשבון האינסטגרם שלו. (זהירות, מכיל מילים קשות).

 
Loading

Last one until she speak now shut da Fuc up ubitchu.

View on Instagram

למאבק הצטרף לא אחר מאשר החבר התומך של איגי, ניק יאנג, הכדורסלן של נבחרת האל איי לייקרס, בעזרת ציוץ שעלה לחשבון הטוויטר שלו. הוא מגייס "לצד של איגי" תומכים ומתעב את שנאת סנופ כלפי איגי.

מלבד ניק, גם בתו של סנופ רואה באביה כאדם משפיל וחסר כבוד לזולת. היא מעלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלה, בו אומרת "לעזאזל, אבא שלי משחק באיגי" ומוסיפה סמיילי עצוב בסופו. סנופ דוג, אפילו הבת הקטנה שלך אומרת לך להפסיק – אולי תקשיב לה?

לבסוף, איגי תוקפת באלגנטיות את סנופ מחדש עם שני ציוצים נוספים. בראשון, שואלת "לפחות אין לי ילדה קטנה בבית שמסתכלת בדברים שאני עושה... יכול להגיד את אותו הדבר?", ועוקצת אותו עם הציוץ שפרסמה ביתו, לפחות הכבוד והערכים עברו לדור העתיד. בפוסט השני, אומרת "אני לא באה אליך ביציאות, לקחת את זה רחוק מדי. שום דבר מהפוסטים לא היה נחוץ".

לבסוף, חדשות טובות נופלות לידי איגי כאשר הראפר מבקש את סליחתו, ומובן שהוא עושה זאת בדרך מאוד לא מכבדת – מעלה סרטון לחשבון האינסטגרם שלו. לאחר השמצות רבות, ואפילו העאלת סרטון שבו מדמה את איגי לזונה מוצצת, הוא מעלה סרטון סליחה לאינסטגרם. את הסרטון מעלה לפי עצת היוצר המוזיקלי T.I., ששיתף בעבר פעולה עם איגי, ואומר "זה לגמרי נגמר. לא יהיה יותר דיבור מלוכלך. אני מתנצל. אני מצטער. אני לא אעשה זאת שוב".

 
Loading

It's over I'm bac on my cool shit no harm no foul. #ifitaintaboutthe💵💵💵much love @troubleman31t respect sorry bout that

View on Instagram

איגי נדהמת לראות את סליחתו של סנופ דוג, ומקבלת אותה. לא מובן איך איגי הצליחה לסלוח לסנופ על כל ההשפלות והדרכים הילדותיות בהן ניסה לגרום לאיגי לרדת מאור הזרקורים. איגי הצליחה להגתבר על הכעס ובשפיותה סלחה לסנופ עם שני ציוצים שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה. בראשון, מעריכה את סליחתו ומתייגת אותו. בשני, נותנת נאום קצר לחיים אופטימיים ואומרת שהגיע הזמן להתרכז בדברים החיובים שקורים.

SO... סנופ דוג הגיע לרמת שפל רדודה מאוד, חושבים שיוכל להחזיר לעצמו שם טוב?

 
תגובות