OMG: הראפר אמינם הרביץ ללנה דל ריי?. צילום: צילום מסך מפייסבוק ומיוטיוב

OMG: הראפר אמינם הרביץ ללנה דל ריי?

הראפר חסר המעצורים אמינם, הזכיר בקטע פריסטייל חדש שלו אמירת אלימות כלפי הזמרת לנה דל ריי. אזיליה בנקס לא נשארה שקטה, וצייצה להגנתה של דל ריי בטוויטר. מה קרה שם בדיוק?

זמר הראפ העולמי אמינם, האיש שיש לו היסטוריה ארוכת טווח של קידום אלימות כלפי נשים בקליפים שלו, עושה זאת שוב והפעם כלפי לנה דל ריי. אז מה באמת קרה שם?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

בשיר פריסטייל חדש של אמינם שנקרא "Shady CXVPHER Freestyle" יש שורה: "I’ll Punch Lana Del Rey Right in the Face Twice Like Ray Rice" פירוש השורה היא אני אתן ללנה דל ריי אגרוף בפרצוף פעמיים כמו ריי רייס. גם בשיר הזה אמינם שומר על המסורת שלו בקידום אלימות נגד נשים, רק שהפעם הוא כנראה לא חשב על התגובות שיבואו לאחר מכן.

 

הראפרית אזיליה בנקס, זעמה מאוד על האמירה (מישהו ידע שהן בכלל חברות או שהן בקשר?!) כלפי דל ריי וצייצה בטוויטר "אבל האם אמינם יודע שאני באופן אישי אתן לו אגרוף בפה?!" 

חלק מהטוויטים
חלק מהטוויטים © טוויטר
בנקס © אינסטגרם

דל ריי הגיבה לבנקס קללה כל כך חמורה שאפילו אנחנו לא היינו רוצים שתקראו. הציוצים של השתיים נמחקו, אבל אין ספק שהכעס כלפי אמינם לא נמחק.

© אינסטגרם

בשנת 2012 דל ריי התראיינה ושם שיבחה לא מעט את אמינם. היא סיפרה שהראפר העולמי הוא אחד מהיוצרים שהכי השפיעו עליה, ושהיא לא חשבה לעצמה שמוזיקה יכולה להיות כה אינטליגנטית, שהוא מהווה בשבילה מקור השראה גדול, ואף הודתה שהיא מאוד אוהבת אותו. 

ייתכן שכל המחמאות האלה כבר לא רלוונטיות? את זה אתם תחליטו.

 
 
תגובות