דמי לובאטו מאשרת: "אני אשמח לעבוד עם אד שירן". צילום: צילומי מסך מפייסבוק

דמי לובאטו מאשרת: "אני אשמח לעבוד עם אד שירן"

בין מסעות ההופעות של הזמרת ומסעי ההופעות של הזמר, השניים רק מחכים להזדמנות בה יוכלו להפגש ולהקליט שיר חדש לאלבומה של הזמרת, אז מתי זה כבר יקרה?

כפי שכבר סיפרנו לכם בעבר, דמי לובאטו ואד שירן פשוט מתים לשתף פעולה ולשיר יחד, אבל הם לא מצליחים למצוא את הזמן כדי להפגש ולהקליט.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

מאז שהשניים שיתפו פעולה ושרו את הלהיט הענק של אד, "Give Me Love", בערב המוזיקלי של MYFm בשנה שעברה, כנראה הם התחברו יותר מהרגיל ופשוט מתים לשתף פעולה שוב ולהקליט ביחד באולפן משהו שלהם. לצערם (ולצערנו) לשניים לו"ז כל כך עמוס שהם לא מצליחים להיות באותה מדינה באותו זמן ברוב הזמן.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

השניים יחד שנה שעברה
 

בראיון למגזין Digital Spy לפני הופעה מול הדוכסים סיפרה השבוע דמי "אני אשמח לשתף פעולה עם אד. הוא גם כאן הערב. רצינו לשתף פעולה מזמן, זה פשוט עניין של זמן עד שנהיה באותו מקום באותו זמן". כשנשאלה אם זה בוודאות הולך לקרות היא ענתה "מתישהו, ברור. אנחנו בכל רחבי העולם אז זה קצת קשה להגיע לאותו מקום באותו הזמן, אבל דיברנו על זה ואנחנו מאוד רוצים שזה יקרה".

       • קבלו 15 עובדות שלא ידעתם על הזמרת הצעירה!

נדמה שהשניים ישתפו פעולה באלבומה החדשה של דמי, ולא באלבומו של אד, שיצא לפני מספר חודשים. על האלבום סיפרה דמי כי היא התחילה לעבוד עליו עוד לפני כחודשיים, ועכשיו אנחנו סופר מתרגשים כי כנראה תהיה שם רצועה מיוחדת במיוחד עם הזמר האהוב ביותר עלינו, אד שירן. 

 
תגובות