הרגש תמיד מנצח. אולי מארס ודמי לובאטו בקליפ חדש. צילום: צילום מסך מהסרטון

הרגש תמיד מנצח. אולי מארס ודמי לובאטו בקליפ חדש

הזמר וכותב השירים אולי מארס בדואט וקליפ מפתיע עם אחת מהזמרות הגדולות של השנה האחרונה - דמי לובאטו, לשירם "UP", מה חשבנו עליו?

 

אולי מארס, הכוכב הבריטי שהגיע למקום השני בתכנית הריאלטי אקס פקטור הבריטית, משתף פעולה עם הזמרת הגדולה דמי לובאטו בקליפ לשיר החדש שלהם "UP", שמופיע גם בגרסאת הדלוקס של אלבומה החדש של לובאטו, שיצא השבוע.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

השיר נפתח עם ביצועי קולו המדהימים של אולי מארס שנמצא בסוג של חדר וכאשר המצלמה עוברת לצד השני רואים את דמי לובאטו שפותחת את קולה באנרגיות מחודשות. הקיר המפריד בין שני הזמרים הוא בעצם הקיר שמפריד ביניהם במערכת היחסים שמדוברת בקליפ, ומתחילים להבין שמדובר בשיר מיוחד ממה שחשבנו.

© טמבלר

הפזמון של השיר הוא בעצם דואט של שני הזמרים הנהדרים הללו שגורמים לעוד שיר להיות להיט של סוף 2014. העצמה של המילים נותנת לקהל הזוגות שנפרדו או ביחסים גרועים סוג של חשיבה מחדש על הקשר שלהם ולהבין שהצד השני הוא צד מדהים והוא עשה טעות והוא יכול לתמיד לחפה עליהם.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

בסופו של הקליפ אולי שובר את החומה שביניהם ומראה שהקשר אכן הוא הקשר הנכון ביניהם, מבחינה מטפורית מחזיר את המרחק ביניהם לאפס וגורם לרגש שלהם כלפי אחד לשני לחזור חזרה. השיר הוא אחד מהשירים הטובים שיצאו לאחרונה, ומהווה להיט מתקרב לדעתנו. מה דעתכם?

© טמבלר
 
תגובות