צפו: ניקי מינאז' בקליפ לוהט לשיר "Only". צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: ניקי מינאז' בקליפ לוהט לשיר "Only"

הדרך לאלבום רצופה בקליפים חדשים? זה מה שניקי מינאז' מנסה להראות לנו, בקליפ החדש וההורס לשיר הענקי "Only" עם דרייק, ליל ויין וכריס בראון

ריצ' ביצ'ס אונלי?
 

ניקי מינאז' לא נחה? ככה זה נראה בימים האחרונים. בין הסינגלים החדשים והשירים שדולפים מתוך אלבומה השלישי שמתקרב בצעדי ענק, "The Pinkprint", מינאז' בקליפ חדש לשיר הלוהט "Only" עם דרייק, ליל ויין וכריס בראון.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אחרי שעוררה לא מעט סערות ברשת כשהשיר רק יצא, יחד עם קליפ ליריקס בוטה שמאוד הזכיר לנו את התעמולה הנאצית, נדמה שניקי הקשיבה לביקורת ולדעת הקהל (שהייתה מאוד בוטה וחריפה נגדה), והלכה על כיוון אחר לגמרי בקליפ החדש.

כמו שציפינו, כל השלושה וניקי מופיעים יחד בקליפ, במן תפאורה של כלא סאדיסטי או עיר שנחרבה ואין המון עלילה מיוחדת בקליפ, מלבד התעללויות מדי פעם בגברים ובנשים הכלואים או התבוננות על הגוף של מינאז' בחלק מהקליפ. בסופו של דבר מדובר בקליפ שלא חידש הרבה ואפילו הזכיר לי את הקליפ שהיה לשיר "Run This Town" של ג'יי זי לפני כמה שנים, ששיתף את ריהאנה וקניה וסט.

קליפ הליריקס
 

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

אלבומה החדש של ניקי, "The Pinkprint", הולך לצאת ממש בעוד כמה ימים והוא יכלול בין השאר את הלהיטים הגדולים "Pills n' Potions", "Anaconda", "Bed Of Lies", ואת הדואט החדש והאחרון עם מלכה אחרת, ביונסה, בשיר הגדול "Feeling Myself". מתרגשים?

 
תגובות