ביקורת אלבום: דה ואמפס בהוצאת כריסמס מיוחדת. צילום: צילום מסך מהסרטון

ביקורת אלבום: דה ואמפס בהוצאת כריסמס מיוחדת

להקת הבנים הצעירה "דה ואמפס" מחדשת את אלבומה הראשון בגרסאת חג מולד שמחה וקופצנית, מה חשבנו עליה ועל השירים שהבנים בחרו להכניס אליה?

להקת הבנים הצעירה "דה ואמפס" נוסדה לפני שלוש שנים, וכבר הספיקה להוציא אלבום וראשון וגרסאת חג מולד מיוחדת עבורו. אחרי שיתופי פעולה עם זמרים מוכרים כמו שון מנדס ודמי לובאטו, והופעה בפסקול של סרטים כמו "אלכסנדר והיום הנורא, האיום המבאס והגרוע ממש", ללא ספק מדובר בלהקה שבדרך לכבוש את כולם.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

חוץ משירי החג תמצאו גם את שירי האלבום המקורי, שנעים בין בלדות ושירים מקפיצים ושכולל את הלהיטים, "Somebody To You", "Wild Heart" ו-"Can We Dance", ועם העיבוד המצוין לשיר של סיימון וגרפונקל "Ceilia" משנות ה-70.

עם דמי לובאטו!
 

את האלבום פותח השיר "Jingle Bell Rock",  שיר חג המולד הידוע, שמיד הכניס אותי לאווירת חג. אחריו הגיע השיר "Sleighing In The Snow", שיר רגוע יותר, שאותו מבצע נגן הגיטרה בלהקה, ג'יימס מקוואי, בשונה משאר השירים שאותם מבצע בראד סימפסון, סולן הלהקה. השיר השלישי באלבום הוא "Hoping For Snow" שהכי מזכיר לי מכל שאר השירים את סגנון הלהקה.

 >>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

הרצועה הרביעית היא "We Wish You A Merry Christmas", עוד שיר מסורתי של חג המולד, אבל בהחלט אחת הרצועות המוצלחות בעיני של האלבום. השיר הזה חושף את חוש ההומור של חברי הלהקה, הוא באמת מצחיק. הקצב הולך ומתגבר מבית לבית ונגן הבס, קונור בל, מצטרף לשירה במבטא מוזר ולא מזוהה. אחריו מגיע הקאבר לשיר חג המולד "I Wish It Could Be Christmas Everyday" של להקת וויזארד, משנות ה-70 גם הוא.

 

ואז הגיעה הרצועה שחיכיתי לה, ולמען האמת זו גם הראשונה שלה האזנתי. זהו הקאבר לשיר "Hallelujah" של לאונרד כהן. אחד השירים שזוכים מידי שנה לגרסאות שונות מכל רחבי העולם, זה השיר שהכי התחברתי למילים שלו באלבום. ברצועה הזו שר בליווי גיטרה בראד סימפסון, קולו ונגינתו פשוטים ונקיים. זו כנראה הדרך הטובה ביותר להתמודד עם האגדה של לאונרד כהן. אחר כך הגיע "Jingle Bells", עוד גרסה לשיר חג מולד ידוע, עם קצב ושמחת חג מקפיצים. ואז לסיום, גרסת כיסוי ל-"Silent Night", עוד שיר חג מולד מסורתי פופולארי.

לסיכום, אני לא חוגגת את חג המולד, אבל האלבום הזה כן גרם לי לשמוח ואפילו לצחקק מידי פעם. הרבה מהשירים אנחנו מכירים מסדרות מצוירות וסרטים מחו"ל, וגם אם לא, נחמד להכיר ביצועים כמו שהם עשו. אני אישית, נהניתי. עצם העובדה שהאלבום הזה הכניס אותי לאווירת חג שאני לא מכירה זה כבר משהו. ציון בסולם פרוגי: 8/10.

מדהים
 
 
תגובות