בחירת העורכים: שירי השנה שלנו, מוקי ושנדליר. צילום: מוזס פיני סילוק

בחירת העורכים: שירי השנה שלנו, מוקי ושנדליר

בהמלך השנה יצאו שירים רבים, חלקם היו טובים וחלקם קצת פחות אבל מה שבטוח זה שהיו שירים שנכנסו לנו ללב וכבשו אותו. קבלו את השירי השנה שלנו »

אז לצד בחירות פרוגי בנבחרי השנה, גם אנחנו בפרוגי ובצוות הכתבים החלטנו לבחור את שירי השנה שלנו בארץ ובחו"ל, והנה הם, "שנדליר" ו"ילד של אבא"!

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

Sia - Chandelier

השיר "Chandelier" של הזמרת המוכשרת, סיה הוא הסינגל הראשון שלה מתוך אלבומה השישי "1000 Forms of Fear". את השיר כתבו סיה וג'סי ג'קטין, בהתחלה השיר היה מיועד לריהאנה או לקייטי פרי אך לאחר מחשבה שניה סיה החליטה להשאיר אותו בשביל אלבומה. השיר יצא ב-17 למרץ ובמהרה הוא הפך ללהיט. 

 >>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

בשיר יש את כל המרכיבים שהופכים שיר ללהיט, המילים הקליטות והמנגינה הממכרת גורמים למאזין להתאהב בו. שנדליר הוא הגורם לפריצה הגדול של סיה. לשיר יצא קליפ מצליח שהגיע ללמעלה מארבע מאות מיליון צפיות ביוטיוב. עד היום, כשמונה חודשים מאז שהשיר יצא עדיין אנשים מזמזמים אותו, הוא מושמע בתחנות רדיו נחשבות וממשיך לככב ולקטוף פרסים יוקרתיים. 

שיר השנה שלכם: שנדליר!
 

מוקי - "ילד של אבא"

מוקי בריאיון על הקריירה
"אין שלב שבו אתה יכול להגיד לעצמך שזהו, הגעת לשיא"
לידור אלימלך
האמן, השחקן ועכשיו גם השופט, מוקי, ישב עם כתבנו לראיון מקיף ומעמיק שמתחיל מההצלחה באלבום הראשון, "היום הצלחה זה לראות אותך בטלויזיה, ההצלחה שלנו אז הייתה מוזיקאלית", דרך הכוכב הבא, "לא הרגשתי שאני ברירת מחדל" ובאלבום החדש, "אין תעודות ביטוח בעסק הזה"

אז כמובן, הלהיט שללא ספק כבש את השנה במוזיקה הישראלית הוא השיר "ילד של אבא" של הזמר המוכשר, מוקי. מדובר בשיר שהוא לא רק קליט בצורה יוצאת מן הכלל אלא גם לכל מילה ומילה יש משמעות נוגעת ומרגשת. זהו שיר שמתאר את היחסים בין אב לבן, האבא שר לבן שלו ואומר לו שלמרות שהעולם מלא באכזבות וכשלונות, הוא תמיד יהיה פה בשבילו כדי לתמוך, לעזור ולשמור עליו. מאוד קל להחבר אל מילות השיר ואל הלחן העצמתי כי אין אחד שלא חווה את מערכת היחסים הזו עם אחד ההורים ולהפך, ובגלל זה קל להכתיר אותו לשיר השנה שלנו.

הלהיט הבלתי מעורער שנכתב על ידי דני ניב והולחן על ידי יאיא כהן אהרונוב, הצליח לכבוש את מצעדי ההשמעות בכל תחנות הרדיו השונות, שבר שיאי צפיות ביוטיוב ונכנס לכל אחד מאיתנו ללב במהרה. השיר לוקח חלק באלבומו "לב חופשי", של הזמר והיוצר המוכשר, מוקי שללא ספק הצליח להפתיע אותנו השנה ולהוכיח לנו שהוא כאן כדי להשאר. אנחנו מקווים שגם בשנה הקרובה מוקי ימשיך להפציץ ולהוציא להיטים בלתי נשכחים.

שיר השנה העברי: "ילד של אבא"!
 
תגובות