האזינו: סופיה גרייס בת ה-11 הופכת ללהיט!. צילום: צילום מסך מהסרטון

האזינו: סופיה גרייס בת ה-11 הופכת ללהיט!

סופיה גרייס בת ה-11 נמצאת על המסכים שלנו כבר מאז שהעלתה קאבר שלה לשיר "Super Bass" של ניקי מינאז' שקיבל עשרות מיליוני צפיות ביוטיוב, מאז עברו שלוש שנים וסוף סוף היא מוציאה סינגל ראשון שכבר הפך להיות ללהיט ויראלי, אז איך כל זה קרה?

הקליפ הראשון
 

כשהוריה של סופיה גרייס העלו ליוטיוב סרטון של הבת שלהם ושל החברה הכי טובה שלה רוזי שרות ורוקדות ללהיט של ניקי מינאז' "Super Bass" הם לגמרי לא חשבו שהסרטון הזה יהפוך לכל כך ויראלי, אבל לא כך עבדו הדברים.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

מאז שהסרטון הפך לוויראלי לא עבר יותר מדי זמן כדי שאלן דג'נרס תזמין את השתיים לתוכנית שלה כדי לראיין אותן ולגרום לסופיה לשיר את השיר בלייב, כשלא אחרת מניקי מינאז שרה ביחד איתה את השיר. מאז ועד היום שתי החברות הפכו להיות אורחות קבועות בתוכנית של אלן ונהפכו לכוכבות גדולות כשהן אפילו לא בנות 11!

 >>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

במשך השנים מול המצלמות שתי החברות החליטו להפריד קריירה וחברות וסופיה גרייס התחילה קריירה מוזיקלית עצמאית, היא חתמה בחברת הקלטות גדולה והוציאה סינגל ראשון שנקרא "Best Friends", שיר שמופק היטב שמצליח לגרום לקול של סופיה להישמע כקול של זמרת מעולה ומנוסת הוא לגמרי להיט פופ שרק יומיים אחרי שהועלה ליוטיוב וכבר קיבל יותר מ-800 אלף צפיות ביוטיוב.

ההופעה הראשונה
 

אבל כמובן, לצד התהילה מגיעה גם השנאה הרבה כלפי סופיה או יותר נכון כלפי המפיקים שלה וההורים שלה, המון אנשים מאשימים את הוריה של סופיה והחברת הקלטות שלה שהם  עושים כסף וקריירה על ילדה בת 11 שלא באמת יכולה לדעת אם זה מה שהיא רוצה לעשות בחייה.

למרות הכל אי אפשר להתכחש שהלהיט של סופיה כנראה הולך להישאר במצעדים לזמן הקרוב ולהשאיר אותה קרוב למצלמות אם זה ברצונה או לא ברצונה, ולהסתפק בעבודה שהשיר לא פרובוקטיבי אלא מדבר על חברות.

השיר החדש
 
 
תגובות