כל ההופעות הכי שוות של חורף וקיץ 2015. צילום: יחסי ציבור

כל ההופעות הכי שוות של חורף וקיץ 2015

קיץ 2014 היה צריך להיות קיץ שופע בהופעות של אמנים בין לאומיים, אך לאחר שהקיץ הספיק להיפתח בהופעות של ג'סטין טימברלייק והסטונס, התוכניות השתבשו בעקבות מבצע צוק איתן. האם נראה שהשנה אנחנו מקבלים פיצוי? אספנו לכם את כל ההופעות הבינלאומיות שצפויות להגיע לארץ

לאחר שבקיץ 2014 התבטלו הופעות בין לאומיות רבות בשל מבצע "צוק איתן" הייתה אכזבה גדולה בקרב התושבים. אך כפי הנראה שנת 2015 צפויה להיות שופע בהופעות בין לאומיות מדהימות! אספנו את כל ההופעות ההיסטריות של השנה הקרובה, מוכנים?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

ג'יימס בלאנט - 7/2/2015

ג'יימס בן ה-40, זמר הפופ-פולק, מגיע להופעה מיוחדת בארץ. האמן הבריטי הוא ללא ספק הצלחה מסחררת בכל המובנים. הוא מכר למעלה מ-17 מיליון עותקים לארבעת אלבומיו. השיר "You're Beautiful", אותו הוציא בשנת 2005 הגיע למקום הראשון ברשימת 100 השירים המושמעים ביותר בארצות הברית באותה השנה.

באוקטובר 2013 ג'יימס הוציא את האלבום "Moon Landing", עם השיר "Bonfire Hearts" שכבש גם את תחנות הרדיו הישראליות. בנובמבר האחרון הוא הרחיב את האלבום והוסיף לו עוד 5 שירים, הגרסא החדשה נקראת "Moon Landing Apollo Edition". במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי ג'יימס עוצר בארץ ולאחר מכן ממשיך לאפריקה. ההופעה תתקיים בשביעי בפברואר, מוצאי שבת הקרובה, בהיכל נוקיה בתל אביב. מחירי הכרטיסים נעים בין 204 ל-794 ש"ח.

הוא כבר ממש כאן
הוא כבר ממש כאן © יחסי ציבור
שיר מדהים
 1

רובי וויליאמס - 2/5/2015

רובי וויליאמס בן 41, הוא זמר פופ-רוק, שחקן, יועץ קולי ופזמונאי בריטי. הוא התפרסם בתחילת שנות ה-90 כחבר בלהקת "Take That", שעשתה גם היא קאמבק בלעדיו. בשנת 1995 עזב את הלהקה ויצא לקריירת סולו. כמה מלהיטיו הם "She's The One", "Feel", "Beyond the Sea", "Angels" ו-"Millennium".

רובי וויליאמס קטף פרסים רבים, בניהם "פרס המוזיקה הבריטית לתרומה בולטת למוזיקה" ו-"פרס המוזיקה הבריטית לקליפ בריטי", ולאחר שמכר כ-57 מיליון עותקים של אלבומיו היה אמן הסולו הבריטי שמכר את מספר האלבומים הרב ביותר. בנובמבר 2014 יצא אלבומו השנים עשר "Under The Radar Volume I".

בשני במאי, רובי מתכנן להופיע בארץ כחלק מסיבוב הופעות בינלאומי. רובי שלח סרטון לישראל בו מזמין לבוא לראות ההופעה ומספר "זה כמו דייט ראשון, יש לי פרפרים בבטן ואני לא יכול לחכות". ההופעה תתקיים בפארק הירקון בתל אביב. מחירי הכרטיסים נעים בין 390 ל-1300 ש"ח.

הג'וקר בדרך
הג'וקר בדרך © יחסי ציבור
אחד מלהיטיו הבולטים!
 

בקסטריט בויז - 19-21/5/2015

להקת הבנים האמריקאית, הבקסטריט בויז שהוקמה בשנת 1993 נחשבת ללהקת הבנים המצליחה בהיסטוריה עם מכירות של למעלה מ-130 מיליון אלבומים ברחבי העולם ו-22 שנות פעילות. הם נחשבו לוואן דיירקשן של שנות ה-90 וחיברו להיטים רבים כמו "I Want It That Way" ו-"Get Down". ואולי רובכם מכירים אותם מהפרק שהוקדש להם בסדרת הילדים "ארתור".

הלהקה המצליחה הייתה צריכה להגיע לארץ בפעם הראשונה בקיץ שעבר ולהופיע בפארק רעננה. כיוון שהיה ביקוש גבוהה מאוד, והכרטיסים להופעה נמכרו במהרה, נקבעו עוד שתי הופעות. אך למרבה הצער בעקבות מבצע צוק איתן לא היה ניתן לקיים את שלוש ההופעות והלהקה נאלצה לדחות אותן.

הלהקה תופיע באמפי פארק רעננה בתאריכים 19, 20 ו-21 במאי. מחירי הכרטיסים נעים בין 364 ל-1000 ש"ח. מי שרכש כבר כרטיסים לאחת ההופעות שנידחו משנה שעברה, יוכל להיכנס איתם באופן אוטומטי להופעה שרכשו אליה כרטיס (ההופעה הראשונה, השנייה או השלישית).

נקווה שלא נחווה ביטולים השנה
נקווה שלא נחווה ביטולים השנה © יחסי ציבור
כובשים!
 

וואן ריפבליק - 28/5/2015

הלהקה האמריקאית, וואן ריפבליק, שאחראית ללהיטים רבים בניהם "Apologize", "All The Right Moves" ו-"Counting Stars", נוסדה בשנת 1996. מקימי הלהקה, ראיין טדר וזאק פילקין הכירו בתיכון. הלהקה התפרקה כשסיימו את התיכון וב-2003 התאחדה מחדש. לאחר שללהקה הצטרפו חברים נוספים, הם יצאו לדרך והתחילו להקליט מוזיקה. לאחר כמה שנים הלהקה התפרסמה עם הסינגל "Apologize" ועכשיו הם מוכרים וכל רחבי העולם.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<< 

הלהקה הוציאה את אלבומה השלישי "Native" במרץ 2013, עם הלהיט "Counting Stars" שאותו ביצעו בטקס פרסי בחירת הקהל האמריקאי. בעקבות האלבום הם יוצאים לסיבוב הופעות עולמי, ואת סיבוב ההופעות האירופאי הם פותחים בארצנו הקטנטונת.

חברי הלהקה ראיין טדר, זאק פילקין, דרו בראון, אדי פישר וברנט קוצר יעלו על בימת פארק הירקון בתל אביב ביום חמישי ה-28 במאי. מחירי הכרטיסים נעים בין 250 ש"ח בהזמנה מוקדמת ל-500 ש"ח בגולדן רינג.

בדרך אלינו
בדרך אלינו © יח"צ חו"ל
להיט!
 

אלו הם המוזיקאים שיעצרו בארץ הקודש, ונראה שאכן מתוכננת לנו שנה שופעת בהופעות של אמנים מרחבי העולם עם הרבה נוסטלגיה משנות ה-90 וגם מהשנים האחרונות. כל שנותר לנו לקוות זה שהאירועים יעברו השנה בשלום, שההופעות יהיו מספקות ושהמחיר ישאר הוגן. 

 

תגובות