פריצת השנה 2015: Years & Years. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

פריצת השנה 2015: Years & Years

אחרי שנים של ניסיונות לפריצה יש לנו הרגשה ששנת 2015 הולכת להיות השנה של להקת האלקטרו פופ הבריטית Years & Years, מה מסתתר מאחורי אחת מהלהקות שהולכות לעשות לנו את השנה?

הכול התחיל כשמייקי ואמרה התחילו לדבר ברשתות החברתיות והחליטו ביחד לנסות את מזלם כצמד מוזיקלי ואלקטרוני בלבד כי אף אחד מהשניים לא זמרים, ככל שהזמן עבר הצטרפו אליהם גם נואל לימן ואוליבר סוברייה שהביאו את האינדי פופ לשירים של הלהקה. כשמייקי עבר לגור בבריטניה הוא לגמרי לא חשב שדווקא הוא יהיה הבסיסט של אחת מהלהקות שמסומנות להצלחה הגדולה ביותר לשנת 2015, "Years & Years".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

למרות ההצטרפות של נואל ואוליבר המשיכו מייקי ואמרה לחפש סולן חדש ללהקה שלהם אבל לאחר זמן מה שמע מייקי בחדר המקלחות של הקולג' בו הוא למד נער בעל קול מעולה, לא עבר זמן רב וכבר הנער המסתורי החליט להצטרף ללהקה ולהפוך לסולן שלה, אבל מה שחברי הלהקה לא ידעו זה שהנער המיסתורי הזה הוא לא אחר מאולי אלכסנדר, כוכב הסרט המועמד לאוסקר בשנת 2009, "כוכב בהיר".

כוכבים עולים?
כוכבים עולים? © צילום מסך מהפייסבוק של הלהקה

במהרה החמישה הפכו להיות חברים טובים והתחילו להקליט מוזיקה באולפן הביתי של אמרה, שנתיים לאחר מכן כבר חתמו בחברת הקלטות בריטית והוציאו סוף סוף הלהקה את הסינגל הראשון שלהם "I Wish I Knew", השיר קיבל אהבה רבה ולכן אחת מחברות ההקלטות הצרפתיות הגדולות ביותר הציעו ללהקה לחתום אצלם חוזה, נואל ואוליבר לא הסכימו לחתום על החוזה ולכן הלהקה הפכה להיות מורכבת רק משלושה.

 

השלושה הוציאה סינגלים רבים וטובים כמו  "Traps" ו-"Real" אבל ההצלחה הגדולה והמצופה לא באה ולכן חברת ההקלטות הצרפתית החליטה שלא לחדש את החוזה ביחד עם הלהקה. הלהקה המאוכזבת לא נשארה ללא חברת הקלטות לזמן רב כי חברת הקלטות גדולה שאחראית לשמות כמו אלי גולדינג, לנה דל ריי ואלטון ג'ון החליטו להחתים את הלהקה.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<< 

מאז שחתמו בחברת ההקלטות החדשה הפכה הלהקה לאחת מהלהקות שהכי צפויות לפרוץ בקרוב ואפילו רשת הרדיו הגדולה ביותר בבריטניה, BBC, זיכתה את Years & Years בתור "הקול של 2015", זאת לאחר שבשנה שעברה סימנה את סאם סמית' כפריצה של שנת 2014, דבר שאכן קרה.

 

מיד לאחר הזכייה שלהם ב"קול של 2015" הלהקה מכרה מאות אלפי עותקים של -הEP שלהם שהפך במהרה לאלבום הנמכר ביותר בבריטניה וקיבל את התואר "היהלום של מוזיקת האלקטרו פופ" על ידי מבקרים רבים בשבועות האחרונים, בנוסף לכך שירים כמו "Desire" ו-"King" הפכו להיות חלק מהשירים הנמכרים ביותר בחודש האחרון בבריטניה ואוסטרליה.

 

 

תגיות
תגובות