עיר רפאים: מדונה בקליפ חדש ומעורר מחשבה. צילום: טמבלר

עיר רפאים: מדונה בקליפ חדש ומעורר מחשבה

אחרי ששנת 2014 נגמרה לה בצורה מעט מרה, אך עם פתח מעניין ביותר מצד מדונה, היא ממשיכה את 2015 בצורה הכי טובה שרק אפשר: קליפ חדש לאחד הלהיטים מהאלבום. מה חשבנו עליו?

 

אמנם שנת 2015 התחילה בצורה קצת צולעת למלכה האולטימטיבית של הפופ, מדונה, אבל זה לא מנע ממנה לעלות על הסוס חזרה ולהמשיך לרכוב לה אל עבר התהילה, במיוחד עם אלבומה החדש "Rebel Heart" שיצא במרץ האחרון והספיק להיות מוגדר כ"האלבום הכי טוב של מדונה מזה עשור" ולזכות בשלל פרגונים נרחבים.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אחרי הסינגל הראשון מתוך האלבום, "Living For Love", ולאחר עוד שש רצועות שיצאו בגלל הדלפות מוקדם יותר השנה, מדונה ממשיכה עם העשייה המעולה ומוציאה הערב את הקליפ לסינגל השני מתוך האלבום, "Ghosttown".

הקליפ, כמו שם השיר, מותאם ויזואלית למה שאנחנו מבינים מהמילים של השיר, בלי המון מטאפורות ודימויים מוזרים. מדונה היא אישה בודדה במרכז עיר רפאים, בעולם עתידי ומעט אפוקליפטי, ונמצאים בעיר הרפאים הזו עוד אדם אחד וילד קטן. בהמשך לריקודים שהיו לנו בקליפ של "Living For Love", גם פה השניים מתחילים לרקוד יחד עד סוף הקליפ.

נדמה שמסע ההופעות החדש של מדונה, שייפתח בארצות הברית בתאריך ה-29 באוגוסט השנה, הולך להכיל המון כוריאוגרפיות חדשות ומעניינות והולך לגרום לכולנו לקוות שהמלכה תחליט לקפוץ לבקר אותנו עוד פעם, גם במהלך סיבוב ההופעות הזה. הרי, אם כבר לדחוף כמה מילים בעברית בקליפ, למה לא לבוא לבקר שוב? פעם שלישית גלידה, עלינו.

תגיות
תגובות