OMG: לואי טומלינסון מחליף מקצוע?. טמבלר

OMG: לואי טומלינסון מחליף מקצוע?

חבר להקת "וואן דיירקשן" לואי טומלינסון, החליט לפתוח חברת תקליטים משלו, כמו זו של סיימון קאוול שבזכותה התפרסם. האם בגלל המקצוע החדש לואי ילך בדרכו של זאין ויעזוב את וואן דיירקשן?

עבר רק חודש מאז שזאין מאליק הודיע שהוא עוזב את "וואן דיירקשן", הלהקה הכי מצליחה בעולם כרגע. הרבה ביקורות נשמעו, אבל חברי הלהקה והסביבה הקרובה קיבלו את המצב בחיוביות ובחרו להסתכל על חצי הכוס המלאה, ולא להסתכסך עם מי שהיה פעם חמישית מהלהקה המוצלחת שלהם, ותמיד יישאר, לפי מה שאמרו, חברם הטוב.

יום אחד וכל זה יהיה שלו
יום אחד וכל זה יהיה שלו © טמבלר

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אבל מסתבר שזה לא רק מאליק שבחר לעשות שינוי קריירה שלו. אלא שהפעם גם, לואי טומלינסון עושה שינוי בקריירה ופותח חברת תקליטים משלו, הפרוייקט יצא למימוש בשנה הבאה, יחד עם תמיכה מלאה מחברת "סוני מיוזיק", כחברה בת שלה החברה של סיימון קאוול, חברת תקליטים בשם "סייקו מיוזיק". האם טומלינסון ישאר בוואן דיירקשן? כנראה שכן, למרות המקצוע החדש טומלינסון ממש לא מתכוון לעזוב את הלהקה ועדיין נשאר לשיר בלהקה האהובה עלינו.

אנחנו עדיין עוד מתגעגעים לזאין
אנחנו עדיין עוד מתגעגעים לזאין © אינסטגרם

"זה בהחלט נהדר לעבוד עם סייקו על חברת תקליטים" אמר הזמר הצעיר כשהתראיין ל"the sun". עוד הוסיף טומלינסון להגיד שזה משהו שרצה לעשות במשך הרבה זמן, ושהעובדה שיש לו את ההזדמנות לתת פוטנציאל לאמנים חדשים לקבל מקום לפעול היא הרגשה מדהימה.

המוחתם הראשון בחברה שלו הוא הפיינליסט העונה ה-11 מהתוכנית בה התגלה טומלינסון, "אקס פקטור בריטניה", ג’ק וולטון. וולטון האנגלי הגיע לשלב ההופעות החיות רק בזכות ההצלה של סיימון קאוול המדובר, אך לאחר מכן הודח במקום ה-11. אחריו תגיע לחברת התקליטים להקת בנות עבורה טומלינסון עורך אודישנים בימים אלה. אנחנו מאחלים לכולם המון בהצלחה!

מזל שלואי עוד נשאר, אנחנו לא יודעים מה היינו עושים בלעדיו
מזל שלואי עוד נשאר, אנחנו לא יודעים מה היינו עושים בלעדיו © אינסטגרם
תגובות