צפו: קליפ חדש ומרגש למייגן טריינור וג'ון לג'נד. צילום מסך מיוטיוב

צפו: קליפ חדש ומרגש למייגן טריינור וג'ון לג'נד

שלושה חודשים לאחר שהוציאה את הקליפ לסינגל הקודם שלה אחת מהזמרות המפתיעות של השנה האחרונה, מייגן טריינור, מוציאה את הקליפ לבלדה המרגשת שלה בה היא מארחת את הזמר המצליח ג'ון לג'נד. אז מה חשבנו על הקליפ? כל הפרטים בכתבה הבאה

 

מייגן טריינור היא ללא ספק אחת מסיפורי ההצלחה הגדולים ביותר של השנה האחרונה עם להיטים גדולים כמו "All About That Bass" ו"Dear Future Husban" היא הצליחה להפוך את אלבום הבכורה שלה לאחד מהאלבומים הנמכרים ביותר בעולם בשנה האחרונה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

שלושת הסינגלים הקודמים שהוציאה מייגן היו שירי פופ קיצביים וכיפים ולכן כשגלינו שהסינגל החדש שלה הוא בלדה לא ידענו למה לצפות. כששומעים את השיר לראשונה אי אפשר שלא להתאהב בו, השילוב בין המילים המרגשות לבין ההרמוניות המציונות של מייגן וג'ון לג'נד המוכר בעיקר בגלל הלהיט שלו "All Of Me" שמתארח בשיר הופכות את השיר הזה לאחד מהשירים הטובים ביותר שיצאו בזמן האחרון.

מסתבר שאנחנו לא היחידים שחושבים שהשיר "Like I'm Gonna Lose You" הוא שיר מצוין כי השיר הפך להיות אחד מהשירים הנמכרים ביותר בחמש מדינות שונות בעולם ואפילו הפך לשיר הנמכר ביותר באוסטרליה בחודש האחרון.

בקליפ לשיר מכבבים מייגן וג'ון ביחד כבני זוג כשלצידם מכבבים עוד מספר זוגות, רומנטים ולא רומנטים. הזוגות במהלך הקליפ עוברים משברים כשברקע יורד עליהם גשם ובסוף הקליפ כשהמשברים עוברים הגשם מפסיק והקשר בין הזוגות הופך לטוב יותר. הקליפ מעביר את המילים של השיר באופן מושלם ואפילו מעצים אותם מה שהופך את הקליפ הזה לאחד מהקליפים היותר טובים ומרגשים שיצאו בזמן האחרון.

תגובות