דו קרב: מה הם הריבים המוזיקליים הגדולים ביותר?. צילום: טאמבלר

דו קרב: מה הם הריבים המוזיקליים הגדולים ביותר?

כמו בכל תעשייה אפשרית גם בתעשיית המוזיקה יש כמה ריבים עסיסיים ומפתיעים בין הזמרים שאתם הכי אוהבים. אז עם מי רבה טיילור סוויפט? ועם מי רבו חברי להקת וואן דיירקשן? כל הפרטים בכתבה המלאה

טיילור סוויפט VS קייטי פרי

קייטי פרי וטיילור סוויפט היו נראות לנו כחברות טובות כי כאשר הם נפגשו בטקסים חשובים תמיד התחבקו ונראו ידידותיות, אלא שלא כל מה שנראה לעין בהכרח נכון בתעשייה הזאת. בראיון שהיה לטיילור למגזין המצליח "רולינג סטון" דיברה סוויפט על כוכבת שהייתה חברה שלה בעבר שניסתה לפגוע לה בקריירה.

את הכעס על הכוכבת האלמונית טיילור הוציאה בכתיבת השיר שלה "Bad Blood" שהוא חלק מהאלבום שלה "1989", בראיון הודיעה טיילור חד משמעית שהסיפור אינו קשור לשום גבר ומיד לאחר הראיון כולם ניסו לנחש מיהי החברה המדוברת של טיילור, אלא שהחברה לא חיכתה וענתה יום למחרת בציוץ די מחשיד שבו כתבה את דעתה באופן די ברור ומי שצייצה זאת הייתה לא אחרת מאשר הזמרת המצליחה קייטי פרי.

 לפי השמועות הריב המדובר בין שתי הכוכבות האלו היו על שלוש רקדניות שהופיעו לצידה של טיילור אך ללא התראה מוקדמת החליטו להתפטר ולעבור לרקוד לצידה של קייטי, טיילור טענה שזה הוא מהלך של פרי לפגוע לה בקריירה. אז מה אתם חושבים?

הלהיט שכתבה טיילור על קייטי
 

 דרייק בל VS ג'סטין ביבר

כמו בריב הקודם שלנו גם הפעם הטוויטר הוא כלי מרכזי בתוכו, לאחרונה הטוויטר משמש לכוכבים שלנו זירת קרב לא קטנה והפעם בזירה הזמר והשחקן דרייק בל שמוכר לכולם מהסדרה "דרייק וג'וש" ובצד השני אליל הנערות, הזמר המצליח ג'סטין ביבר.

אז על מה הריב? בל שמעולם לא היה נראה שהוא מחבב את ביבר החליט להפגין זאת בטוויטר והעלה כמה ציוצים פוגעניים כלפיו, מבין הציוצים הרבים היה אפשר להבחין שהבעיה של דרייק היא לא רק כלפי ג'סטין אלא גם כלפי המעריצות שלו, בין אם האיחול מוות לאחת המעריצות או פירסומי תמונות מביכות של ג'סטין שהפכו אותו לאחד מהאנשים השנואים ביותר ברשתות החברתיות בשנים האחרונות וגרמו גם  למעריצות לפרוץ לו לחשבון האינסטגרם ואף לשנות לו את תמונת הפרופיל לתמונה של ביבר. 

ביבר עצמו לא הכניס את עצמו לריב עם בל והתייחסתו היחידה כלפיו בטוויטר הייתה כשצייץ שהתוכנית האהובה עליו כשהיה צעיר יותר הייתה "דרייק וג'וש".

 

איגי אזליה VS סנופ דוג

איגי אזליה וסנופ דוג הם ללא ספק שניים מהרפארים המובלים בעולם כרגע אבל זה ממש לא אומר שיש בינהם חברות מרשימה. הריב בינהם התחיל כשסנופ העלה תמונה לאינסטגרם של אישה לא מטופחת ותיאר אותה כ"איגי בלי איפור", איגי לא נשארה חייבת וצייצה לסנופ  ציוץ בו רשמה שהיא לא מבינה איך בכל פעם שהם נפגשים הוא נחמד ועכשיו הוא מתנהג כמו חרא ואז היא כתבה ששומר הראש של סנופ זו הסיבה לזה שהוא וחבריו עדיין לא שרופים.

הריב בין השניים נמשך במשך חודשים עם ציוצים פוגעניים משני הצדדים, הריב שאיבד שליטה והגיע לפסים איישים הפך אותו לאחד מהריבים הגדולים ביותר בתעשיית הראפ אך סופו הגיעה עם התנצלות של סנופ שהתקבלה על ידי איגי לפני מספר חודשים.

 

A photo posted by snoopdogg (@snoopdogg) on

דה וונטד vs  וואן דיירקשן

לאחר הריב בין שני כוכבי הראפ אנחנו עוברים לריב הענק בין שני להקות הבנים המצליחות וואן דיירקשן ודה וונטד. הריב בין שתי להקות הבנים המצליחות לא עוצר לרגע והתחיל עוד כשוואן דיירקשן היו באקס פקטור הבריטי כאשר חבר וואן דיירקשן לשעבר זאיין מאליק כינה את חבר להקת דה וונטד מקס בכינויי גנאי. הציוצים של זאיין חוללו ריב ענק בין הלהקות והפכו את הריב הזה לריב ענק גם בין המעריצות של שתי הלהקות שנאצלו לתפוס צד.

במהלך הריב חבר להקת דה וונטד, תום צייץ ללואי וגילה בפעם הראשונה לעולם שלואי ניסה להתקבל ללהקת דה וונטד אך בסופו של דבר לא קיבלו אותו, לואי לעומת זאת הכחיש זאת והמשיך את הריב בעזרת ציוץ כועס. הריב בניהם נמשך ואף הוביל לכך שבנות הזוג של חברי הלהקה הצטרפו לריב וצייצו אחת לשנייה ציוצים לא נעימים גם כן.

אין ספק ששני להקות הבנים האלו יוצרים מוזיקה מעולה אבל אנחנו רק רוצים להפסיק את הריב הזה ואולי סוף סוף להחזיר את להקת דה וונטד לתעשיית המוזיקה!

כריסטינה אגילרה vs  בריטני ספירס

אנחנו סוגרים את הרשימה שלנו עם ריב של שתיים מהדיוות הגדולות ביותר בתעשיית המוזיקה, כרסטינה אגלירה ובריטני ספירס.

בריטני וכריסטינה הכירו כבר בגיל צעיר כשכיכבו ביחד ב"מועדון החברים של מיקי מאוס" במהלך השנים השתיים ניהלו קשר מדהים והיו חברות טובות מאוד.

ב-2003 כריסטינה יצאה לסיבוב הופעות עם ג'סטין טימברלייק שבאותה תקופה ניהל מערכת יחסים מתוקשרת עם לא אחרת מאשר בריטני ספירס, באותה השנה בריטני וג'סטין סיימו את מערכת היחסים שלהם והמון שמועות על סיבת הפרידה כללו את אגילרה, השמועות טענו שבמהלך סיבוב ההופעות שלה עם טימברלייק ניהלה רומן איתו והיא הגורם לפרידה המפתיעה אך כמובן שהדבר לא אושר מעולם על ידי אף אחד מהצדדים.

© צילום: טאמבלר

בטקס פרסי המוזיקה של MTV לשנת 2003 עלו אגילרה וספירס ביחד על הבמה לשיר משותף ביחד עם מדונה, באותה ההופעה מדונה ובריטני התנשקו על הבמה אך כרסטינה לא נהנתה מההפתעה הזאת וכעסה על תשומת הלב הרבה על הנשיקה ולא על ההופעה עצמה.

וכנראה שעל נשיקות משלמים כי כריסטינה עדיין כועסת וסיפרה בראיון שבריטני מנסה לייצג תדמית של בחורה תמימה אבל באותו זמן היא משתמשת בסקס אפיל ומיניות כדי לקדם את הפופולאריות שלה, דבר שהיא לא מעריכה כלל.

הריב בין הדיוות אמנם הפך לאחד מהריבים המתוקשרים ביותר בתעשייה אבל הוא דווקא נגמר יפה, ואפילו בלידת בנה של ספירס קנתה לה אגילרה תיק בשווי 540 דולר!

ההופעה המשותפת של בריטני וכריסטינה
 
תגובות