גאים בהם: חמשת השירים הכי מזוהים עם מצעד הגאווה. צילום מסך מיוטיוב

גאים בהם: חמשת השירים הכי מזוהים עם מצעד הגאווה

יש שירים שאנחנו מתמכרים אליהם בלי שום סיבה. השירים הבאים מדברים אל אלו שיש להם קשר לקהילת הלהט"בים. אז איזה שירים אנחנו חושבים שהכי מתאימים?

אנחנו לא רוצים לשמוע על עוד מקרים מזוויעים כמו שהיה בסוף שבוע שעבר. למרות הכל, הגיע הזמן להציג לכם את חמשת השירים הכי מזוהים עם הקהילה הגאה. מאדום ועד סגול - בואו נתחיל!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Take Me To Church

השיר מדבר על ה"מחלה" הנוראית שיש לאנשים גאים. בכנסיה ינסו לתקן אתכם, אתם תספרו להם את החטאים שלכם והם ישחיזו את הסכין. במילים אחרות, "I Was Born Sick, But I Love It".

 

Teenage Dream

האומנם זה לא השיר המקורי, אבל הגרסה הזאת היא הגרסה שמזוהה עם המצעד. השיר בגרסת Glee מראה לנו את בליין שר את השיר לקורט. אם זה לא גורם לכם לרצות את בליין בתור מאהב, אנחנו לא יודעים מה להגיד לכם!

 

Girls Like Girls

השיר הבא מדבר על הקראש הכי כואב שיש. את אוהבת את חברה שלך - והיא בכלל בזוגיות עם גבר. העלילה מתקדמת ורואים שבסוף הנערה גוברת על הנער והסוף השמח לא שוכח להגיע. אנחנו מאחלים לכם אהבה כמו זאת!

 

Born This Way

אתם נולדת ככה ואתם לא צריכים להתנצל על כך. בשיר של ליידי גאגא, ואתם לא חייבים לשמוע ליידי גאגא, היא מצליחה לעורר את כולם לנושא הזה. אין הרבה מה להוסיף!

 

Closer

הכותרת של השיר אומרת הכל עליו. עוד קצת יותר קרוב, הנה הגיע הניצוץ ועוד קצת יותר קרוב. שיר האהבה הזה אהוב על כולנו ואפשר לקחת אותו לכל צד אפשרי. אז, מתקרבים?

 
תגובות