ביקורת: אלבום חדש ללהקת הפופ R5!. צילום: טאמבלר

ביקורת: אלבום חדש ללהקת הפופ R5!

שנתיים לאחר שהוציאו את אלבום הבכורה שלהם "Louder" שגרם לפריצה הענקית שלהם לתעשיית המוזיקה להקת R5 סוף סוף חוזרים עם אלבום שני הנקרא "Sometime Last Night", אז מה חשבנו עליו? כל הפרטים בכתבה

להקת R5 ביססה בשנים האחרונות את מעמדה בתעשיית המוזיקה בעזרת אלבום בכורה מצליח ולהיטים גדולים שמושמעים בכל רחבי העולם אך האם הם יצליחו לעשות את זה שוב באלבום החדש שלהם? יצאנו לבדוק!

עוד במדור מוזיקה של פרוגי:

את האלבום פותח הסינגל השלישי שהוציאו להקת R5 מתוך האלבום הנקרא "All Night", השיר הוא שיר אהבה קיצי מצויין המלווה עם קולו המדהים של רוס לינץ' ואין ספק שהוא אחד משירי הפופ האלו שאתה לא יכול להפסיק לשמוע. 

שיר אהבה קיצי
 

את הלהיט הקיצי ממשיכים "Wild Hearts" ו"Repeating Days" הרגועים יותר שאפילו מצליחים לרגש אותנו בעזרת המילים המעולות שלהם ובעזרת ההרמוניות המדהימות בין חברי הלהקה שמצליחות להביא משהו שהלהקה עדיין לא הביאו באלבום הקודם.

רגוע ומרגש
 

מהשירים הרגועים אנחנו חוזרים אל השירים הקיצביים יותר עם "Dark Side" ו"Let's Not Be Alone Tonight" המעולים שמביאים לא רק שיר שתרצה לרקוד לצליליו אלא גם מילים מעולות ומלאות תוכן, דבר שלא קורה לרוב בשירי פופ קצביים. 

 

כש"Smile" מתחיל להתגנן אי אפשר להישאר אדישים ומתאהבים בו באופן אוטומטי, אולי זה הקולות המדהימים של חברי הלהקה או שזה סתם המילים המדבקות והמעולות של השיר שהפכו אותו לאחד מהשירים הטובים ביותר באלבום ולאחד מסינגלים המצליחים ביותר שהוציאו אי פעם. 

 

 "Lightning Strikes" הוא ללא ספק השיר שאנחנו חיכנו לו, במיוחד בגלל שמי ששר אותו היא לא אחרת מהבחורה היחידה בלהקה, ריידל לינץ'. השיר הוא ללא ספק שיר פופ-רוק מושלם שמצליח לגרום לנו להתאהב בקולה של רוקי ולא להבין למה לא נותנים לה עוד סולואים?

 

 מהסולו של ריידל אנחנו מגיעים לאחד משירים הטובים ביותר באלבום הנקרא "F.E.E.L.G.O.O.D." שמשלב בלדת פופ מדהימה בבתים ושיר פופ קופצני בפזמון, השילוב בין שני הסגנונות האלו הופך את השיר הזה לשיר מיוחד שמביא משהו אחר לאלבום.

 

 השיר הבא שנקרא "I Know You Got Away" מצליח לשלב פופ רוק וגאז' בתוכו באופן מדהים ומצליח להוכיח לנו בפעם הראשונה שלR5 יש עתיד בסגנון הגאז'.

 

השירים שסוגרים את האלבום הם "Do It Again" בלדת הפופ המדהימה ו"Did You Have Your Fun?", שיר הרוק-פופ הטוב ביותר באלבום, השירים האלו מצליחים לסגור את האלבום הזה באופן מושלם ולהשאיר אותנו עם טעם של עוד!

 

אין ספק שהאלבום השני של R5 הוא אלבום מצוין שהצליח להתעלות על האלבום הקודם, הוא מורכב מ-11 שירים מדהימים שמצליחים להביא בכל פעם דבר חדש לאלבום. אך בכל זאת אי אפשר להתעלם מכך שאת רוב הסולואים באלבום קיבל רוס לינץ' וכל שאר חברי הלהקה נאצלו להסתפק עם מספר סולואים מועט, אנחנו מקווים שבאלבום הבא כל אחד מחברי הלהקה יקבלו כמות סולואים שווה וכך נוכל לשמוע את כישרון השירה של כל אחד מחברי הלהקה.

 ציון בסולם פרוגי: ★★★★

תגובות