"Let The Road" - ביקורת אלבום של להקת Rixton. MHKUO

"Let The Road" - ביקורת אלבום של להקת Rixton

אולי שם הלהקה לא יצלצל לכם מוכר, אך בטוח יש שירים שאתם תכירו. האם שווה לקנות את האלבום של הלהקה הבריטית? כל הפרטים

הלהקה הבריטית 'Rixton' עם אלבום מעניין במיוחד. השירים מעניינים ואפשר לחלק אותם לשתי קטגוריות כלליות: מקפיצות ומרגיעות. לא נרחיב במילים ונתחיל מיד - האם שווה לקנות את האלבום החדש?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

Let The Road

שם האלבום הוא שיר הפתיחה, "Let The Road", ושיר זה נכתב על ידי הלהקה כולה. השיר מדבר על תקווה ועל זה שאם אנחנו נמצאים בדרך ארוכה - צריך לתת לקולות להניע אותנו בדרך. בסך הכל מדובר על שיר מוטיבציה ועל כך שבסופו של טיפוס, ההרגשה למעלה היא כל-כך אדירה. זה שיר מעודד אך לא בטוח שאנשים רבים יתחברו לסגנון שכזה - במילים אחרות זה שיר שמתאים לרגע קצת מדוכדך או לאיזה ואלס שכזה.

 

Wait On Me

השיר הפעם לא נכתב על ידי הלהקה ומה שמיוחד בשיר זה שהמפיק של השיר הוא בני בלנקו (שעבד על המון שירים ממש מוכרים) וזה שהרכב ההפקה של ריהאנה StarGate גם היה שם. השיר הוא שיר אהבה טיפוסי שבסופו של דבר נגמר בסוף טוב, מהתאהבות ועד לבריחה מוצלחת. השיר הזה מקפיץ מאוד ומתאים לקטגוריית השירים המקפיצים.

 

Appreciated

השיר הזה מוערך במיוחד. וכן, עשינו פה עכשיו את משחק המילים הזה. אותו האדם עוזר והוא מוערך ובפזמון הוא עוזר לכל בן אדם שיש, אבל הוא גם צריך לקבל עזרה. השיר זורם במיוחד ואין הרגשת מסטיק במהלך השיר הזה. אתם צריכים לשמוע את השיר פעמיים בשביל לקלוט את הזרימה.

 

Beautiful Excuses

השיר הזה נכנס תחת הכותרת של השירים שזורמים במיוחד ואין קטעים לא ברורים. בשיר תלמדו שלא ברור אם היא מתאימה והשתמשו פה בהרבה תירוצים יפים. לפי השיר, מה שעומד לו בעיניים אלו רק תירוצים. שיר פרידה? לא ברור, תשמעו ותחליטו:

 

Me And Mt Broken Heart

השיר הזה ללא ספק קנה אותנו. זה שיר מקפיץ, שיר קצבי מספיק טוב ושיר שלא משאיר אתכם משועממים כלל. השיר הזה הגיע למעמד פלטינה בארצות הברית וכבש את פסגת מצעד הסינגלים בבריטניה. אנחנו יכולים להגיד לכם שזה לחלוטין לגיטימי ואהבנו.

 

Hotel Ceiling

החבר נעלם ובטלוויזיה דיווחו עליו שהוא מת. השיר הזה הוא שיר שמתאים לרגע דיכאון והוא יעזור לכם להתחבר ממש לרגש הזה. העלילה בסיפור דווקא ממש זורמת, והוא דווקא לא שיר אהבה כזה טיפוסי. תוספת ממש נחמדה זה שאד שירן הוא זה שכתב את השיר הזה עבורם. תשמעו ותחליטו:

 

I Like Girls

השיר זורם והמנגינה שלו הכי שאנטי שיש בעולם. הבעיה הגדולה שיש בשיר הזה - היא המילים. המילים האלו קצת מוגזמות וקצת חוצות קווים שלא צריך לחצות. "I like girls, but i can never choose one" - רגע, מה? פשוט תחליטו בעצמכם:

 

Speakerphone

השיר מוצג בצורה טובה והשיר הזה זורם. אולי את המילים אתם לא תאהבו - אבל שוב, זה עניין של טעם. לדעתי השיר הזה הוא שיר נחמד שאין הרבה מה להגיד חוץ מ"תשימו אותנו על רמקול"!

 

We All Want The Same Thing

השיר הזה מזכיר את התקופות הישנות שלנו, מין שיר קלאסי שכזה. אני חושב שזה שיר מרענן ונחמד שכזה, שונה במיוחד משאר השירים של האלבום הזה. השיר זורם גם הוא, אך ג'ייק (הזמר) משתמש בקול גבוה כל השיר - מה שמדמה מאוד את מארון 5. 

 

Whole

השיר הזה מדבר על הכל במילה אחת. השיר הזה מסוגל להרגיע אתכם מסערת רגשות והוא מתקדם בצורה נחמדה ולא תקועה. אנחנו מציעים לכם לשמוע את השיר הזה כשאתם קצת יותר עצובים או קצת מבואסים מדברים שקורים. תשמעו את השיר:

 

בסופו של דבר האלבום הזה מעניין, מעביר את הזמן, בעל שירים דווקא מעניינים וזורמים ואולי לא תשימו לב לדימיון קטן שיש בין השירים באלבום הזה לשירים אחרים שאנחנו מכירים. הלהקה הבריטית, Rixton, הצליחה לקנות אותנו עם האלבום הזה ולכן הם מקבלים מאיתנו:

האלבום מקבל 8 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות