טעימה ראשונה לקריירת הסולו של זאיין מאליק!. צילום: טאמבלר

טעימה ראשונה לקריירת הסולו של זאיין מאליק!

חצי שנה לאחר שזאיין מאליק עזב את להקת וואן דיירקשן אנחנו סוף סוף מקבלים טעימה ראשונה מקריירת הסולו שלו. אז עם מי הולך מתכנן לשתף פעולה ואיזה סוג מוזיקה הוא מתכנן לעשות? כל הפרטים בכתבה

לפני חצי שנה זאיין מאליק החליט לעזוב את אחד מההצלחות הגדולות ביותר בתעשיית המוזיקה בשנים האחרונות, להקת הבנים וואן דיירקשן בטענה שהוא רוצה לחיות את חייו כבן אדם נורמלי. כמה חודשים לאחר מכן הוא סיפר בטוויטר שלו שהוא עזב את הלהקה בגלל שסוג המוזיקה שהבנים יצרו זה לא סגנון המוזיקה שהוא רוצה ליצור ולכן החליט לפתוח בקריירת סולו.

זאיין חתם באחת מחברות התקליטים המצליחות ביותר בעולם לצידם של אלישה קיזכריס בראון, ג'סטין טימברלייק וסיה וסיפר שהוא התחיל להקליט את אלבום הבכורה שלו והסגנון המוזקילי בו הוא הולך להמתקד הוא R&B.

לאחר שהודיע לעולם על סגנון המוזקילי החדש שלו הרשתות החברתיות געשו אחד מהרפארים המצליחים ביותר בארה"ב, טיילר דה קריאייטור החליט לצייץ לזאיין ולהציע לו לשתף איתו פעולה. 

בנוסף להצעה לשיתוף פעולה הזה יוצר צעיר החליט לקחת את קולו של זאיין מתוך הלהיט "You & I" של וואן דיירקשן ולהפוך את השיר לשיר R&B, הטראק שותף על ידי הטוויטר של חברת התקליטים החדשה של זאיין מה שגרם לנו להבין שזאת הטעימה הראשונה לקריירת הסולו של זאיין!

תגובות