פראית: הצצה לקליפ החדש של טיילור סוויפט. צילום: טאמבלר

פראית: הצצה לקליפ החדש של טיילור סוויפט

נותר כבר פחות משבוע עד לטקס ה-VMA ונראה שטיילור סוויפט מככבת בו עוד לפני שהתחיל. הקליפ לסינגל הבא שלה "Wildest Dreams" יוצג בשידור שלפני הטקס, בפעם הראשונה וכאילו שאנחנו לא מתרגשים מספיק היא גם סיפקה לנו הצצה אליו, בטוחים שאתם מוכנים לזה?

הזמרת טיילור סוויפט כבר נכנסה לתודעה של כולנו בעזרת הבלדות המקסימות שלה והכתיבה הכנה והאמיתית שלה. אלבומה האחרון, 1989, והסינגלים ממנו כבר נכנסו לרשימות המובילות בארה"ב, ולא נראה שסוויפט מתכוונת להפסיה להפתיע ולרגש אותנו בקרוב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לאחרונה סיפרה שהסינגל הבא שלה הולך להיות "Wildest Dreams" ושהקליפ החדש יוצג בפעם הראשונה בשידור שלפני טקס פרסי המוזיקה של MTV. ואם גם אתם מתחרפנים מרוב ציפייה, טיילור העלתה לחשבון האינסטגרם שלה את הטיזר במיוחד בשבילכם:

 

Wildest Dreams music video preview. VMA night. Get ready. #WildestDreamsMusicVideo

A video posted by Taylor Swift (@taylorswift) on

נראה שבדיוק כמו שם השיר, הקליפ הולך להיות פראי במיוחד, עם צילומים מרהיבים של זברות וחיות נוספות. תוכלו לצפות בקליפ בשידור חי ביום שני הקרוב לפנות בוקר בערוץ MTV.

© צילום: טאמבלר

את הטקס עצמו תנחה הזמרת מיילי סיירוס שבהחלט לא הולכת לשעמם. בנוסף, סוויפט מועמדת ללא פחות מאשר 9 מועמדויות לצד הלהקות והזמרים הכי חמים בתעשייה. מיותר לציין שזהו אחד הטקסים הגדולים בתעשייה, שמתמקד בקליפים של האמנים הגדולים, ונצפה על ידי מאות אלפי אנשים ברחבי העולם. אנחנו לא יכולים לחכות!

תגובות