לוקחים הפסקה: להקת הבנים וואן דיירקשן מתפרקת!. צילום: טאמבלר

לוקחים הפסקה: להקת הבנים וואן דיירקשן מתפרקת!

רק שלושה ימים לאחר שלהקת הבנים המצליחה, וואן דיירקשן, שחררה את הקליפ שלהם לסינגל החדש "Drag Me Down" הם מתכוונים לפרק את החבילה ולצאת לקריירת סולו

להקת הבנים המצליחה, וואן דיירקשן שעברה תהפוכות גדולות השנה עקב עזיבתו של חבר הלהקה זאיין מאליק עומדת להתפרק בסוף חודש מרץ הקרוב.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

להקת הבנים שכבשה את כולנו, וואן דיירקשן, שמורכבת היום מנייל הורן, הארי סטיילס, ליאם פיין ולואי טומלינסון החליטו לפי הדיווחים לצאת להפסקה של שנה מהלהקה כדי להתמקד בפרויקטי סולו.

© צילום: טאמבלר

מקור סיפר לאתר סאן של העיתון דן ווטון: "הבחורים ביחד כבר חמש שנים, שזה טווח מדהים לכל להקת בנים. אין שום דבר רע ביניהם והם כולם עומדים 100 אחוז מאחורי ההחלטה הזאת. זה בהחלט לא לתמיד והם מתכוונים לחזור להיות ביחד בזמן כלשהו בעתיד. אבל לעת עתה זה הסוף." 

© צילום: טאמבלר

המקור הוסיף וטען כי החבר'ה בלהקה רצו לקחת את פסק הזמן הזה בלי שום קשר לעזיבתו של זאיין שלא שימשה פאקטור בעניין. התכנון של הלהקה הוא להוציא את אלבום האולפן החמישי שלהם, עליו הם עובדים היום ואז לקחת את פסק הזמן הזה. 

כזכור לכם להקת וואן דיירקשן הורכבה בשלב האחרון של מחנה האימונים בתכנית הטלוויזיה הבריטית "אקס פקטור" בשנת 2010. הלהקה נוצרה על ידי שופט התכנית, סיימון קוואל. במהלך התוכנית עבר כל אחד מחברי הלהקה אודישן והגיע לשלב הסופי של מחנה האימונים, אותו לא צלח ולמרות זאת, הם התאחדו יחד ללהקה חדשה בתכנית.

© צילום: טאמבלר

 

תגובות