תדהמה: מרטין גאריקס עוזב את ספינין רקורדס.

תדהמה: מרטין גאריקס עוזב את ספינין רקורדס

הדיג'יי הצעיר המצליח ביותר בעולם עוזב את הסיבה להצלחה שלו חברת ההקלטות ספינין רקורדס לאחר שנה שלמה של ויכוחים על זכויות השירים שלו, אז מה הסיבה לעזיבה המפתיעה?

הלם היכה היום את עולם המוזיקה האלקטרונית כאשר הודיע הדיג'יי והיוצר הצעיר, מרטין גאריקס, שהוא עוזב את חברת התקליטים ספינין רקורדס. כידוע, גאריקס חתום בחברה מגיל צעיר והיא טיפחה אותו לאורך כל הדרך כאשר היא מחזיקה בחזון של טיפוח יוצרים צעירים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בהודעה שנמסרה היום בערב בחשבון הפייסבוק שלו רשם האמן שמתחילת השנה הוא ניסה לקבל את הזכויות על השירים שלו ומאחר שאלו לא צלחו הוא החליט לבטל את ההסכם שהיה לו עם ספינין רקורדס ומיוזיק אול סטארס.

הוא המשיך והוסיף שהוא סוגר את הפרק הזה בחיים שלו ושהוא סומך על כך שכולם מכבדים אותו על ההחלטה ושהוא לא רוצה לשוחח על הנושא יותר, בנוסף לכך סיפר שהוא עובד על שירים חדשים שהולכים לצאת בקרוב.

מרטין גאריקס החל את הקריירה המקוצענית שלו בתחום המוזיקה בגיל 15 כאשר ספינין החליטה לטפח אמנים צעירים. כעבור שנה החל להוציא שירים בחברה כמו Torrent ו -BFAM . הפריצה הגדולה שלו הגיעה עם השיר "Animals" שזכה להצלחה מסחררת, כבש את כל המצעדים ברחבי העולם והגיע ל600 מיליון צפיות ביוטיוב!

 

היום הוא מדורג במקום הרביעי ברשימת 100 הדיג'יים הטובים בעולם ולפי האתר Celebrity Net Worth ההולנדי בן ה18 שווה 14 מיליון דולר. 

עכשיו לא ידוע לאן פניו של גריקס מיועדות. הוא יכול לחפש "בית" חדש שייקלוט ויטפח אותו, או אפילו לפתוח חברת תקליטים פרטית ולקדם את עצמו לבד כך שיוכל ליצור את שיריו כפי שהוא רוצה. לפי דעתנו האופצייה השנייה יותר ריאלית, הוא לא רוצה שחברה מסחרית תיהיה אחראית על "עיצוב" השירים שלו אלא ליצור מתוך רצון ואהבה ואמונה בשיר, בנוסף הוא צבר מספיק כוח, פרסום וכסף כדי להוציא לפועל מהלך שכזה.

NEWSDue to rumours in the music industry I think it is necessary to inform everyone as follows.It is correct that I...

‎Posted by Martin Garrix on‎ יום רביעי 26 אוגוסט 2015
תגובות