פראית: טיילור סוויפט בקליפ חדש ופרוע במיוחד. צילום: טאמבלר

פראית: טיילור סוויפט בקליפ חדש ופרוע במיוחד

כמו שהובטח, הזמרת טיילור סוויפט חשפה את הקליפ החדש שלה ממש רגע לפני טקס ה-VMA. וכמו שציפינו, הקליפ לשיר "Wildest Dreams" מצולם עם חיות פראיות ובנופים מרהיבים. האם הוא עזר לה לחטוף את אור הזרקורים בטקס? צפו בקליפ החדש של טיילור!

 

כבר לפני שבוע נודע לנו שטיילור סוויפט הולכת לשחרר את הקליפ החדש שלה לסינגל "Wildest Dreams" ממש רגע לפני טקס חלוקת פרסי הוידיאו של MTV. אז לאחר שצפינו בלופים בטיזר של הקליפ, הגיע הזמן לראות את הקליפ המלא, ובו משתתף השחקן והדוגמן, סקוט איסטווד, ובויים ע"י אותו בימאי של שני הקליפים האחרונים של סוויפט, יוסף קאהן.

© צילום: טאמבלר

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בקליפ נראה סיפור אהבה בין איסטווד וטיילור, על רקע סט צילומים לסרט רומנטי בכיכובם. סיפור האהבה בין השניים מסתבך כשאיסטווד מגיע לפרמיירת הסרט עם בת זוג אחרת. בתוספת שוטים של חיות פראיות כמו זברות, אריות וסוסים, הקליפ נראה פראי בדיוק כמו השיר. הבימאי קאהן חשף בטוויטר שחלקים מהקליפ צולמו באפריקה.

© צילום: טאמבלר

בטקס עצמו, טיילור סוויפט זכתה בכבוד בפרס לקליפ של השיר "Bad Blood", שבו השתתפו קנדריק לאמר, וגם הרבה שחקניות, זמרות ודוגמניות כמו סלינה גומז, קארה דלווין ואלי גולדינג. כשסוויפט עלתה לקבל את הפרס היא לא שכחה להוסיף: "אני פשוט שמחה שבשנת 2015 אנחנו חיים בעולם שבו בנים יכולים לשחק נסיכות ובנות יכולות לשחק חיילות". גדולה, כרגיל!

טיילור בטקס ה-VMA
טיילור בטקס ה-VMA © צילום: טאמבלר
תגובות