מיילי סיירוס VS ניקי מינאז': מה קרה בטקס ה-VMA?. צילום מסך מהאינסטגרם

מיילי סיירוס VS ניקי מינאז': מה קרה בטקס ה-VMA?

לפני מספר שעות נערך טקס פרסי הקליפים של MTV או בשמו המקורי VMA. הטקס סיפק לא מעט כותרות ואחת הבולטות מבניהם הייתה הריב של שתי כוכבות המוזיקה הבלתי מעורערות, ניקי מינאז' ומיילי סיירוס. מה קרה שם? כל הפרטים בכתבה!

היום לפנות בוקר התרחש טקס פרסי הקליפים של MTV (הידוע כ-VMA), בהנחייתה של מיילי סיירוס. מוזיקה טובה - יש, סלבריטאים - יש, פרסים שחולקו לאמנים רבים - יש, ונאומי תודה ארוכים ומרגשים - יש. אך נאום התודה של אחת הזוכות - הפך ממרגש, לקרב סוער על הבמה.

© צילום מסך מהאינסטגרם

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

ניקי מינאז', כוכבת הראפ וזוכת פרס קליפ ההיפ-הופ הטוב ביותר עבור "ANACONDA", סיימה את הנאום שלה בפנייה למיילי שפוצצה את הנאום. למה? נתחיל מההתחלה, בראיון לניו יורק טיימס בשבוע שעבר, מיילי דיברה על הויכוח בין ניקי לטיילור על הגזענות בתעשיית המוזיקה, וטענה שדיבורה של ניקי לא מנומס וחצוף.

 

ניקי לא שתקה בעניין, לאחר קבלת הפרס ובמעבר חד מהתודה בנאומה לכומר שלה, פנתה בתקיפות אל מיילי בגלל הראיון והדברים שאמרה. ניקי כעסה על מיילי ואף גינתה אותה על הבמה.

מיילי לא נשארה חייבת, והחזירה לניקי - מיילי אמרה שכולם בתעשייה וששתיהן יודעות אילו מניפולציות נעשות בראיונות, בירכה את ניקי על זכייתה, הניפה את שערה והמשיכה בהנחיית הטקס.

שניות לאחר הריב ניקי צייצה בטוויטר ציוץ משועשע במיוחד, ביחס לעובדה שכרגע רבה עם מיילי על הבמה. עכשיו כולם תוהים אם הריב הענק בין ניקי למיילי על הבמה היה "רק בשביל ההצגה" או שניקי באמת לקחה ללב.

 

תגובות