מדוע לואי טומילסון חוזר לאקס פקטור?  . צילום: טאמבלר

מדוע לואי טומילסון חוזר לאקס פקטור?

אחד מחברי להקת וואן דיירקשן, לואי טומילסון, חוזר לאיפה שהכל התחיל ומגיע חזרה לעונה החדשה של האקס פקטור הבריטי, אז למה הוא החליט לחזור לתקופת האקס פקטור שלו? כל הפרטים בכתבה

כזכור לכולנו לואי טומילסון חבר בלהקת הבנים וואן דיירקשן, התפרסם לראשונה בתוכנית הכישרונות אקס פקטור, לאחר שכמעט הודח במחנה האימונים הורכבה להקת וואן דיירקשן על ידי השופטים בתוכנית ובניהם סיימון קאוול, יוצר התוכנית ומנהלם של הלהקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לפי מגזין אמריקאי נמסר היום שסיימון קאוול הציע ללואי לבוא ולהתארח בתוכנית אקס פקטור כשופט סלבריטאי אורח ולמרות ששום דבר עדיין לא אושר מצידו של לואי לפי השמועות אנחנו הולכים לראות אותו על המסך שלנו בעונה החדשה והמצליחה של האקס פקטור הבריטי ממש בקרוב לצידו של סיימון בבתי השופטים.

לואי בתקופת האקס פקטור של וואן דיירקשן
לואי בתקופת האקס פקטור של וואן דיירקשן © צילום: טאמבלר

בחירתו של סיימון בלואי לא מפתיעה במיוחד והייתה מכיוון שלואי הוא בן אדם שידוע כבן אדם שלא מפחד להגיד את האמת בפנים, דבר שסיימון מחפש שיעזור לו בבתי השופטים.

כזכור להקת וואן דיירקשן החליטה לצאת להפסקה של שנה מעוד כמה חודשים, ידיעה שהרעידה את הרשתות החברתיות ואת המעריצות של הלהקה שלא בטוחות האם הלהקה תחזור לעצמה, אבל לפחות נוכל לראות את לואי על המסך בקרוב!

תגובות