האזינו: ליידי גאגא בסינגל מצמרר. צילום: טאמבלר

האזינו: ליידי גאגא בסינגל מצמרר

ליידי גאגא הוציאה סינגל חדש שמלווה בקליפ מרגש, על תקיפות מיניות בקולאג' ובאוניברסיטאות, להעלאת המודעות. תמונות קשות, אבל שווה צפייה!

 

ידוע שליידי גאגא עושה מה שהיא רוצה, אבל המקרים המרגשים ביותר הם כאשר היא עושה את זה למען מטרה שקשורה לחברה כולה. הסינגל החדש, "Til It Happens To You", נכתב על ידי האמן הקנדי דיאן וורן, והוא מכוון למתמודדים עם תקיפות מיניות ברחבי העולם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הקליפ והסינגל מצמררים, אבל גם מעבירים מסר חשוב, ומשקפים את התמודדותם היומיומית של מי שנפגע תקיפה מינית. בנוסף, הם מעודדים תמיכה באנשים האלו, שלפעמים לא יכולים שלא להישבר. חלק מההכנסות של הסינגל יתרמו למען אותם נפגעים.

הזמרת ליידי גאגא צייצה בטוויטר: "דיאן וורן ואני יצרנו את השיר הזה לכל האנשים מסביב לעולם שסובלים מחוויות קשות." 

 "אנחנו מקווים שאתם מרגישים את האהבה וההזדהות שלנו דרך השיר, ואולי מרגישים קצת יותר שלווים שאתם יודעים שאתם לא לבד דרך הקליפ."

הקליפ, שבויים על ידי קת'רין הרדוויק – אותה בימאית של הסרט הראשון מסדרת דמדומים, מסתיים בעובדה מזעזעת שאומרת שאחת מתוך מכל חמש סטודנטיות בקולאג' תיפגע מינית, אלא אם כן משהו ישתנה. גאגא, שדיברה לאחרונה על כך שהותקפה בעצמה מינית כשהייתה בת 19, בחרה להצטרף לקמפיין להתמודדות עם תקיפות מיניות באוניברסיטאות בניו יורק.

קוי חירום לנפגעות תקיפה מינית בארץ:

לנשים – 1202, לגברים – 1203.

תגיות
תגובות