מתארחים: מי הם 8 הכוכבים שעלו על הבמה עם טיילור סוויפט?. צילום: טאמבלר

מתארחים: מי הם 8 הכוכבים שעלו על הבמה עם טיילור סוויפט?

אין כמעט אדם מפורסם שלא השתתף בסיבוב ההופעות של טיילור סוויפט ברחבי ארה"ב. אז אספנו לכם את המובחרים שבהם כדי להראות לכם למה שווה מאוד להיות חבר של טיילור סוויפט

אמנם טיילור סוויפט היא לא שם חדש בתעשיית המוזיקה העולמית אך לתעשיית הפופ היא נכנסה רשמית רק לפני כמעט שנה - כשהוציאה את אלבומה האחרון - "1989". במסע יחסי הציבור של אלבום זה טיילור הכריזה רשמית שהיא זמרת פופ, וכנראה שזה השתלם. כי מאז הקריירה שלה נמצאת בנסיקה, הן מבחינת אהבת הקהל, והן מבחינת הפרגון של התעשייה וזכייה בפרסים יוקרתיים וחשובים. רק לאחרונה טיילור זכתה בכשלושה פרסים בטקס ה-vma. אז עם קריירה כזאת מי לא יסכים להתארח בסיבוב ההופעות שלה?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בחודשים האחרונים טיילור מסתובבת ברחבי ארה"ב עם סיבוב ההופעות החדש שלה: "The 1989 World Tour". סיבוב ההופעות מצליח מאוד, וטיילור מקפידה להפתיע את הקהל מידי פעם עם אורח מעניין שהוא לרוב גם חבר קרוב אליה בחיים האישיים מה שגורם לנו להגיע למסקנה שכנראה שמשתלם מאוד להיות חבר של טיילור בימים האלה.

אז אספנו בשבילכם כמה מהאורחים הכי שווים ומעניינים שטיילור אירחה, והביצועים השווים שהם עשו ביחד:

ג'סטין טימברלייק

כשטיילור הודיעה לקהל שג'סטין טימברלייק עומד לעלות לבמה, הקהל פשוט השתגע. ג'סטין התארח באחת מההופעות של טיילור בלוס אנג'לס. ויותר מכך, זו הייתה הופעתו הראשונה מכשנולד בנו הבכור – סיאלס. השניים ביצעו יחד את להיט הענק של טימברלייק "Mirrors", בביצוע בלתי נשכח שהפגיש שני ענקי פופ והלהיט את הקהל.

 

סלינה גומז

סלינה גומז היא אחת מהחברות הטובות ביותר של טיילור כבר כמה שנים, ולכן זה מובן ביותר שהיא תארח אותה בסיבוב ההופעות שלה, ואכן כך קרה. טיילור אירחה את סלינה והן שרו ביחד את  הלהיט של סלינה "Good For You" בביצוע מגניב שמראה שהן חברות הכי טובות.

 

ג'ון לג'נד

נראה שאת ג'ון לג'נד טיילור מאוד נהנתה לארח. בייחוד בזכות השיר המדהים שלו שהם ביצעו יחד הנקרא "All Of Me". השיר הזה, שזכה להצלחה אדירה, ריגש אנשים בכל רחבי העולם, ונראה שגם את טיילור. בזכות זה יצא דואט פסנתר מרגש ומיוחד מאוד שהצליח לרגש את כל הקהל.

 

וויז קאליפה

את הראפר וויז קאליפה טיילור אירחה ממש לפני כמה ימים, והם ביצעו יחד גרסה ללהיט שאתם בטח מכירים שהפך לאחד מהלהיטים הגדולים ביותר בקיץ האחרון / "See You Again" שהוא שיר הנושא של הסרט המצליח "מהיר ועצבני 7" בו מתארח הזמר צ'ארלי פות'.

 

אלן דג'נרס

האורחת הזו דווקא לא מוכרת בעקבות כישורי השירה שלה. הייתה זו המנחה המצליחה אלן דג'נרס שהגיחה בסוף הביצוע של טיילור לשיר "Style". דג'נרס יצאה אל הבמה בתלבושת מאוד לא אופיינת לה בדרך כלל, וצעדה על המסלול בהליכה משעשעת. אין ספק שהיא הוסיפה הומור וכיף להופעה.

 

לורד

גם לורד, הזמרת הצעירה בת ה- 18 היא חברה טובה מאוד של טיילור. לורד הצטרפה לטיילור בהופעתה בבירת ארה"ב – וושינגטון. השניים ביצעו את השיר המוצלח שהביא את לורד לתודעה – "Royals" והצליחו לגרום לקהל להתשגע מרוב התרגשות.

 

דה וויקנד

השם של הבחור מאחורי השם שבטח שמעתם יותר ויותר לאחרונה הוא - אייבל טספיי. דה וויקנד מאוד מצליח בחודשים האחרונים, בייחוד בזכות להיט הקיץ הכל כך מגניב שלו "Can't Feel My Face". השיר הזה כבש מצעדים בכל רחבי העולם וקשה שלא לזמזם אותו לאחר השמיעה הראשונה. לכן, אין פלא שטיילור בחרה לארח את דה וויקנד ולשיר איתו את הלהיט הזה.

 

אימג'ן דראגונס

את להקת הרוק אימג'ן דראגונס המצליחה טיילור אירחה בהופעתה בדטרויט, ויחד הם ביצעו את השיר המעולה שלהם – "Radioactive" וגרמו למעריצים המאושרים לשמוח אפילו יותר.

 

בסרטונים אולי שמתם לב שכל האולם זוהר ומנצנץ, אז לידיעתכם זה חלק מההפקה של הסיבוב, וכל צופה בהופעה מקבל בכניסה צמיד אוטומטי זוהר שפועל לפי קצב שנקבע ע"י התאורנים. כן, תודו שזה ממש מגניב.

לאחר צפייה בכל הקטעים הללו, נותר לנו רק לקוות שתיקבע בקרוב ההופעה מיוחלת כל כך שלה בארץ, ושתביא איתה הרבה אורחים!

תגובות