מדהימה: סלינה גומז בקליפ חדש!. צילום מסך מהאינסטגרם

מדהימה: סלינה גומז בקליפ חדש!

אחת מהזמרות המצליחות ביותר כרגע בעולם, סלינה גומז, חוזרת עם קליפ חדש לסינגל החדש שלה "Same Old Love", האם היא הצליחה להפתיע אותנו?

 

הזמרת והשחקנית סלינה גומז מצליחה להפתיע אותנו עם המוזיקה שלה כל פעם מחדש ולאחר הלהיט הענק "Good For You" היא חוזרת עם סינגל שני מתוך אלבום הסולו השני שלה שיוצא ביום שישי הקרוב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל החדש הנקרא "Same Old Love" הוא שיר פופ מעולה נוסף שמדבר על הוויתור של סלינה על אהבה, אל השיר מלווה קליפ שבוים על ידי מייקל הוסמן ומצליח להביא את יכולות המשחק המעולות של סלינה ועלילה המדגישה את המילים של השיר באופן מעולה. 

בתחילת הקליפ נראתה סלינה בדרכה אל הופעה ובדרכה היא שמה לב לזוגות של אוהבים ברחוב, לאחר שראתה את האוהבים היא מחליטה לצאת מהמכונית ולהגיע אל ההופעה ברגל כדי להתחמק מהאהבה אך היא לא מצליחה כיוון שגם בדרכה היא שמה לב למספר זוגות של אוהבים, בסופו של דבר נראתה סלינה עולה על הבמה כרגיל, דבר הנראה שמתאר את חייה ואת ההכחשה שלה ומצליח להעביר את המסר של השיר באופן מושלם.

© טאמבלר

אין ספק שלאחר הקליפ הזה אנחנו מחכים לאלבומה החדש של סלינה הנקרא "Revival" יותר מתמיד ומקווים שהיא תצליח להפתיע אותנו שוב.

תגובות