"חמש מילים": איתי לוי סוגר לנו את הקיץ בסינגל חדש!. צילום: תום מרשק

"חמש מילים": איתי לוי סוגר לנו את הקיץ בסינגל חדש!

הזמר והיוצר המוכשר, איתי לוי, שנכנס לחיינו במהירות ומאז מסרב לצאת מהם, ממשיך להפתיע ולרגש אותנו ומוציא סינגל חדש הנקרא "חמש מילים" מתוך אלבומו השני, מה דעתנו עליו?

איתי לוי, הזמר והיוצר המוכשר שפשוט לא מפסיק להפתיע ולרגש אותנו עושה את זה שוב והפעם בסינגל חדש הנקרא "חמש מילים", מתוך אלבומו השני עליו הוא עובד המרץ בימים אלו. הסינגל החדש נכתב והולחן על ידי לא אחר מאשר אחד מגדולי הפזמונאים בימנו, אבי אוחיון ועובד על ידי תמיר צור.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

לאחר קיץ עתיר בהופעות ענק שסחפו את כל המדינה ולאחר שכבש את כולנו עם מספר סינגלים שגרמו לכולנו להתמכר ועם אלבום בכורה מוצלח, ממשיך איתי לוי להפתיע ולחדש לנו והפעם עם סינגל מקפיץ ומרענן הנקרא "חמש מילים" שסוגר לנו את הקיץ בצורה הטובה ביותר.

 

איתי הוא ללא ספק אחד מהזמרים הים תיכוניים המוכשרים והמצליחים ביותר במדינה, הוא משחרר לנו להיט אחרי להיט ופשוט אף פעם לא מאכזב. השיר החדש מתאר את הבחורים של היום, שצריך לתת להם דחיפה ושיגידו את מה שהם באמת מרגישים, הוא מסביר שהמילים "אני אוהב אותך" הן לא כאלו נוראיות ושאפשר להראות קצת רגש והערכה מידי פעם. לצלילי הלחן המקפיץ והסוחף ובשילוב עם קולו הייחודי והעצמתי של איתי, אנחנו מקבלים להיט שלא מאכזב ורק מעלה את רמתו של הזמר.

 
תגובות