שוק: 5SOS היו בדיכאון במהלך סיבוב ההופעות שלהם?. צילום: טאמבלר

שוק: 5SOS היו בדיכאון במהלך סיבוב ההופעות שלהם?

אחת מהלהקות המצליחות ביותר כרגע, 5SOS, מספרים בראיון למגזין אמריקאי רגע לפני יציאת אלבומם החדש, מה הם הרגישו במהלך סיבוב ההופעות, האם השמועות שחברי הלהקה היו בדיכאון נכונות?

חברי להקת 5SOS, תמיד היו נראים לנו מאושרים על המסך, אבל בראיון למגזין האמריקאי הם מספרים שבמהלך סיבוב ההופעות האחרון שלהם הם היו בדיכאון מתמשך, מה שהפך את הראיון הזה לאחד מהראיונות המפתיעים ביותר בחודשים האחרונים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בראיון הם מספרים שהם היו 5 חודשים מחוץ לבית וכל מה שהיה להם זאת עצמם ומזוודה אחת עם שלושה גלגלים, חבר הלהקה, אשטון אירווין סיפר בראיון "אתה מבין שיש המון עליות וירידות, וזה נהיה מעייף" ועל הגעגוע לבית: "אנשים שוכחים ממך כשאתה רחוק מהבית בגלל שאתה רחוק כל כך, וזה מגיע למצב שאתה חייב להמשיך ולא ליפול".

הם סיפרו בראיון שהדיכאון עבר כאשר חזרו לבית ושהקשר בינהם התחזק בעקבות הדברים הקשים אותם עברו וגם שירים חדשים נכתבו בשביל אלבומם החדש הנקרא "Sounds Good Feels Good" שבו נוכל לשמוע את הלהיט הענקי שעשה לנו את הקיץ "She's Kinda Hot".

© טאמבלר

בנוסף לכך נוכל לשמוע באלבום החדש את הסינגל השני שהקליפ אליו יצא בשבוע האחרון ומאיים להשתלט על המצעדים הנקרא "Hey Everybody!" וגם שירים נוספים שלפי הראיון הולכים לדבר על אופטימיות ועל להישאר חזק, כמובן שהם כתבו את השירים לא רק לעצמם אלא גם למעריצים שאולי מרגישים את אותו הדבר.

 
תגובות