"אין דבר כזה שמח בלי מוזיקה ים תיכונית": מור סילבר. צילום: גיא צרף

"אין דבר כזה שמח בלי מוזיקה ים תיכונית": מור סילבר

היום בערב הולך להתקיים האירוע הכי שווה ומושקע שנעשה בתקופה האחרונה, "טקס פרסי המוזיקה" של MTV ישראל. מה מצפה לנו שם? תפסנו את המנחים של הטקס, מור סילבר ואייל שיקרצי לענות לנו על כל השאלות בראיון קורע, מוכנים?

בשבוע הבא ישדרו את אחד הטקסים שחיכינו לו כל-כך הרבה, אנחנו כמובן מדברים על טקס פרסי המוזיקה של MTV ישראל. זוהי השנה השניה ברציפות שהטקס מתרחש בארץ, בטקס יופיעו כל הזמרים הכי שווים במדינה כמו: איזי, אליעד, עדן בן זקן, שירי מימון, הראל סקעת ועוד מלא אמנים. אחד אחד הם יעלו לבמה ובסופו של דבר, האמן שייבחר יקבל את הזכות לקחת חלק בתחרות העולמית של ה-MTV ולהתמודד מול המועמדים של המדינות האחרות על הזכות להיכלל בקטגוריית "Best Global Act 2015". 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

את הטקס הבלתי נשכח הזה יינחו ביחד לא אחרים מאשר מור סילבר ואייל שיקרצי. לפני האירוע הגדול, תפסנו אותם לראיון משותף שבו הם מסבירים לנו על הטקס עצמו, ההפתעות, התלבושות ומה מצפה לנו.

טוב אז, ספרו לנו קצת על הטקס

מור: "זה טקס ממש מגניב ועל רמה, עם תלבושות הורסות, מסוג הטקסים האלו שתמיד הייתי מחכה להם ומתלהבת מכל דבר הכי קטן. הכל יהיה נורא שייקי ומגניב, כמו מסיבה ענקית על גג עזריאלי, עם ההופעות של האמנים הכי מקפיצים ואיכותיים שיש שבסופו של דבר הזוכה מבניהם יטוס לייצג אותנו בתחרות העולמית באירופה."

ריאיון עם הכוכבים לקראת הטקס!
 

איך זה לעבוד אחת עם השני? 

אייל: "האמת שזו הייתה הפעם הראשונה שפגשתי את מור ועד היום יצא לי להכיר אותה רק בעקבות "אקס פקטור", וכל הפרוייקטים שהיא עשתה, היא מישהי עם רקע הנחייה יותר עשיר משלי וידעתי שאני נכנס לנעליים גדולות. מאוד התרגשנו, לפני כמה ימים הייתה לנו ישיבת קריאת טקסטים נורא התחברנו ובאמת היה כיף, ישבנו עם התסריטאי ושינינו לו כמעט הכל וזרם פשוט, מה שאני חושב שבסופו של דבר הכי חשוב בכל הדבר הזה זה הכימיה והזרימה בין המנחים על הבמה ונקווה שזה מה שיהיה כי בנתיים עד עכשיו זה פועל מעולה."

מור: "בהתחלה ממש נלחצתי להפגש עם אייל, אני דיי מעריצה אותו, הוא שחקן ענק, הוא מצחיק, זה ממש להתאהב בו, ואני זוכרת שאמרתי לבן הזוג שלי 'יואו מאמי הוא נראה לי ממש אנרגיה מהלכת, אתה חושב שיהיה חיבור?' ונורא התרגשתי לקראת המפגש, ואז במפגש כמו על אוטומט באופן הכי טבעי וקליל לפעמים צריך להתאים את עצמך לבן אדם שאתה עובד איתו והוא הכי אני בהכל, בסטייל, באנרגיה והוא מקצועי ברמות. בשנים האחרונות לקחתי את הכל יותר ברצינות, כל האודשינים והתפקידים וקיוותי שהוא לא יבוא ויקח את הדבר הזה בקלות ראש, ולמזלי ההפך קרה, הוא הראה לי עד כמה הוא רציני וישבנו ועברנו על הטקסטים, פשוט תיקנו הכל. לא יכולתי לחשוב על מישהו יותר טוב ממנו לתפקיד הזה והנחייה זה נראה לי עוד משהו שאייל צריך לשקול כמקצוע."

 

© צילום: גיא צרף

 

איזה מוזיקה לדעתכם חסרה בארץ?

אייל: "אני מאוד מחובר בעיקר למוזיקת הראפ, ההיפ-הופ, הטרנד הזה שנכנס לא מזמן לארץ. אמנם אני לא כזה מבוגר, אבל כבר מגיל קטן אני עוקב אחרי המוזיקה הזאת ומאוד אוהב אותה, לשמחתי בימנו גם אליעד, גם "קפה שחור חזק", גם נצ'י, כל האמנים האלו, רובם גברים, למרות שאני מקווה שגם נשים יתחילו להגיע לז'אנר הזה, כל הראפ שהוא מאוד תופס בארץ הוא חדש כי הוא קם לתחייה הוא היה מאוד חזק אבל מתחת לראדר הוא נכנס רק בשנים האחרונות ואני מאוד אוהב אותה כי לא צריך קול כזה גדול כדי לשיר ולי אין קול כזה גדול אז מעולה."

מה אתם מעדיפים, מוזיקה עברית או לועזית?

מור: "וואו התקלת אותי, בבית כזה אני שומעת יותר עברי ובאוטו כשאני בנסיעה אני אוהבת לועזי, זה תלוי במוד שלי באותו היום. בגדול אין דבר כזה שמח בלי מוזיקה ישראלית ים תיכונית, כפיים כאילו, זאת ה-מוזיקה שעושה שמח, נגיד אם מישהו היה בא ואומר לי "אין מזרחית בחתונה שלך", זה לא היה קורה, לפעמים אני בחתונות שאין מזרחית ואני חושבת 'איך אפשר ככה להרים את האווירה ולהקפיץ את הרחבה?' וזה רק המוזיקה הים תיכונית יכולה לעשות את זה."

אוהב בעיקר היפ-הופ וראפ
אוהב בעיקר היפ-הופ וראפ © צילום מסך מהאינסטגרם

מור, היית רוצה לעשות איזו הסבת מקצוע ולהוציא סינגל?

אייל: "היא חייבת, היא חייבת! אני חושב שבתעשייה היום בעיקר כשרוב השירים מעולים ומדהימים אבל דיי נמדדים בעיקר בגלל הפרפורמנס, ומור, היא לא יכולה שלא להצליח, עזבי את הקול שלה, רק מקליפ שהיא תדפוק שם הופעה עם כל הכריזמה והקלילות שלה אין מצב שהוא לא יתפוס, כי היום זה אחד הדברים החשובים אצל אמן."

מור: "אייל מה זה, בסוף אני אתחתן איתך, כי למשל בן הזוג שלי אומר לי את האמת, הוא אומר לי: 'שומעת מור, צאי מהסרט, זמרת את לא, אל תעשי לי פתאום איזה נאמברים בחתונה'. אבל ברור מה, זה החלום שלי, אם אני אוציא אייל מוזמן לעשות לי ביט-בוקס וקולות רקע."

אז נזכה לצפות באיזה נאמבר קטן של מור?
אז נזכה לראות בחתונה איזה נאמבר קטן?© צילום מסך מהאינסטגרם

לסיום, מה התחושות לקראת האירוע הענקי הזה?

מור: "אני סופר מתרגשת, אפילו נהייתי חולה מרוב ההתרגשות! כל המעמד הזה, ההשקעה הזאת בטקס, בהופעות, בתלבושות בפרסים ובכל האירוע הענקי הזה, זה משהו שלא קורה כל יום. בשבילנו זה כבוד ענקי להנחות כזה טקס ואנחנו מאוד נהנים מהדרך הזאת, והשואו הזה, אה ואל תשכחי להגיד לי מה את אומרת על התלבושות! כמובן לא סטייל מיילי סיירוס, יותר יפה! זרמתי מאוד שתדעי, התפרעתי."

אייל: "אם כבר הזכרתן תלבושות אני רק רוצה לתת איזה פרומו קטן אבל יכול מאוד להיות שגם אני אחזור לשורשיי הזגוריים בחלק מהמופע. זה כבוד מאוד גדול לקחת חלק בהנחיית האירוע הענקי הזה, גם הלתת את הבמה הזו לכל האמנים המוכשרים שמשתתפים בתחרות ושאחד מהם ייצג אותנו באירופה, ובכללי כל הערב הזה, הכל ברמה מאוד גבוהה וגם זו רק הפעם השניה שהטקס הזה מתקיים כאן בארץ ולראשונה הוא ישודר בטלוויזיה. יש למה לצפות ואני מאוד מקווה שאנשים יהיו מספיק חכמים לפתוח את הטלוויזיה, כי זה יהיה שווה את זה."

הטקס ישודר ביום ראשון, ה-25.10 בשעה 21:00, בערוץ mtv ישראל ביס ובהוט.

 

 

 

 
תגובות