סוף סוף: האם אדל שחררה טיזר לסינגל חדש?. צילום: טאמבלר

סוף סוף: האם אדל שחררה טיזר לסינגל חדש?

כולנו מחכים לעוד אלבום של הזמרת בעלת הקול הנדיר בעוצמתו ובייחודו, אדל. האם יציאת סינגל חדש מתקרב? שחרור הטיזר של הזמרת המהוללת, עשוי לענות על השאלה. רוצים לדעת עוד? כל הפרטים בכתבה

אלבומה השני של אדל, 21, השיג תארים רבים והגיע להישגים גבוהים מאוד ברחבי העולם – למשל, תואר האלבום הכי נמכר בבריטניה בכל המאה ה-21, וגם כאן בישראל – כשנבחרה אדל כזמרת השנה לשנת 2011 ברוב המצעדים. כידוע אדל כבר אמרה בראיון שהיא הולכת להוציא אלבום חדש בשם "25" כבר בחודשים הקרובים אך אנחנו עדיין מחכים לתאריך היציאה ולסינגל הראשון מתוך האלבום, אך האם זה קרוב יותר ממה שחשבנו?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כתוצאה מהצלחת האלבום השני של אדל, כולנו משתוקקים ומייחלים לשמוע עוד שירים חדשים מבית היוצר של הזמרת המדהימה – אדל. אך ההפתעה האמיתי הגיעה אתמול, בהפסקת הפרסומות של שידור התוכנית האקס פקטור הבריטי, הושמע טיזר למה שעשוי להיות שיר חדש של הזמרת אדל, לו חיכינו זמן רב.

© טאמבלר

הטיזר אורך כמעט 30 שניות, בו נשמעת הזמרת המדהימה שרה ממעמקי ליבה לצד צלילי פסנתר מרגשים. הטיזר הוא לא עוד חלק מקליפ צבעוני – אלא להפך, מסך שחור, עליו נכתבות תוך כדי השירה, מילות השיר בלבן. צופים רבים צילמו את הטיזר והעלו אותו לרשתות החברתיות השונות ואנחנו מצאנו בשבילכם את הטיזר, תהנו:

 

 
תגיות
תגובות