האזינו: הדלפה לדואט החדש של ג'סטין ביבר וסלינה גומז!. צילום: טאמבלר

האזינו: הדלפה לדואט החדש של ג'סטין ביבר וסלינה גומז!

ג'סטין וסלינה כבר זה זמן רב לא במערכת יחסים, ולא כל כך בקשר כפי שהיו בעבר. אך, בשבת האחרונה נחשף דואט חדש וחם של השניים ע"י הראפר דרייק. רוצים לשמוע עוד? כל הפרטים בכתבה

כולנו יודעים שהזוג המוזיקלי לשעבר – ג'סטין ביבר וסלינה גומז, כבר לא יחד די הרבה זמן. אך אחרי המסרים ב"What Do You Mean?", הריחוק בין השניים מתחיל להתערער ע"י המעריצים. והדואט החדש של ג'סטין וסלינה? מחזק זאת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הדואט המסקרן הנקרא "Strong", הושמע לראשונה, בהשמעת בכורה, בתוכנית הרדיו של הראפר דרייק בתוכנית הרדיו האמריקאית החדשה Beats 1 באייטיונס רדיו , בשבת האחרונה. אך, למרות שהעתיד של השניים נראה ורוד, מגיע גם חלק רע – השמעת הבכורה לא היתה השמעה רשמית, ולכן הדואט הוסר מיוטיוב ומכל אתר אחר בגלל זכויות יוצרים. המעריצים מקווים כי הדואט יכנס לאלבומו החדש של ג'סטין שעומד לצאת בנובמבר הקרוב.

בתקופות טובות יותר
בתקופות טובות יותר © טאמבלר

בשבועות האחרונים השניים דיברו בפתיחות על מערכת היחסים שלהם – ג'סטין דיבר על ההתאהבות המהירה בגיל צעיר, שגרמה לו להרגיש כמו ב"חתונה", וסלינה דיברה על הבגרות של ג'סטין בשנה האחרונה ושהציבור הרחב רואה בג'סטין את מה שהיא "תמיד ראתה בו".

מקור מסר לHollywood Life מידע על הדואט האבוד: "הם לא הקליטו יחד את השיר, הם הקליטו את החלקים שלהם בשיר בנפרד, אבל שניהם היו מאוד מעורבים ביצירת וכתיבת השיר. זה תוכנן במשך חודשים והם עבדו על השיר באותו הזמן שעבדו על האלבומים שלהם."

אנחנו מצאנו בשבילכם את אחת מההדלפות האחרונות שנשארו לשיר, האזינו:

http://blakelivelv.tumblr.com/post/131392795224/strong-ft-selena-gomez-justin-bieber
תגובות