המומים: קאלום הוד עוזב את 5SOS?. צילום: טאמבלר

המומים: קאלום הוד עוזב את 5SOS?

האם אפקט זאין מאליק יגיע גם ללהקה הכי חמה בעולם כרגע, 5SOS, ואחד מחברי הלהקה החליט לעזוב? כל הפרטים בכתבה המלאה

5SOS הם ללא ספק הלהקה החמה ביותר בתעשיית המוזיקה כרגע, לאחר שהוציאו את אלבומם השני "Sounds Good Feels Good" שזכה להצלחה ענקית בכל רחבי העולם ו"She's Kinda Hot" שיצא כסינגל מתוך האלבום החדש והפך ללהיט ענק בכל רחבי העולם. אך האם אחד מחברי הלהקה, קאלום הוד, החליט לפרוש מהלהקה דווקא בשיא הצלחתה?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

חברי הלהקה סיפרו במספר ראיונות על הדיכאון אליו נכנסו במהלך סיבוב ההופעות שלהם במהלך הקיץ האחרון בעקבות הגעגועים לבית ועוד מספר דברים איישים שלא חשפו, אך האם החיים האיישים של קאלום הוד גרמו לו לקחת את ההחלטה שיכולה לגרום לפירוקה של הלהקה?

בלילה האחרון צייץ קאלום בחשבון הטוויטר שלו ציוץ בו כתב - "יום אחד אעזוב ויחיה חיים נורמלים", ציוץ לגיטמי שתחילה נשמע כמו עוד אחד מהציוצים העמוקים שהוא מעלה מדי פעם אל חשבון הטוויטר שלו, אך המעריצות הדואגות מיהרו להגיב בהמון דמעות וצרחות כמובן, ולאחר כמה שעות מחק קאלום את הציוץ וצייץ ציוץ נוסף הפעם אופטימי יותר, של כבשה מחייכת.

 

אמנם הציוץ הזה הוא רמז לפרישה של קאלום אבל אנחנו מאמינים שזה לא יותר מעוד מחשבה שעלתה בראשו של חבר הלהקה המוכשר שהחליט לעלות אל הרשתות החברתיות. מקווים שהמעריצות הדואגות ירגעו בקרוב ויבינו, שאפקט זאין מאליק לא חל על כל להקה.

תגובות