ריב בפתח: ג'סטין ביבר נגד 5sos?. צילום: טאמבלר

ריב בפתח: ג'סטין ביבר נגד 5sos?

הכל התחיל בראיון של להקת 5 Seconds of Summer, בו נאמרו, לכאורה, דברים לא חיוביים על הזמר ג'סטין ביבר. האם מתבשל לו ריב בין כוכב הפופ המפורסם, ג'סטין ביבר, לבין הלהקה המצליחה 5sos? כל הפרטים בכתבה

הראיון של להקת הבנים 5sos לRolling Stone, פתח את הכל. הוא התקיים כיום לאחר טקס הAMA. לאחר סיומו של טקס הפרסים המפואר, המשיכו לחגוג חברי הלהקה מייקל קליפורד ולוק המינגס במסיבת האפטר/פארטי של הזמר ניק ג׳ונאס, ומיד לאחר מכן, כי תמיד יש סיבה למסיבה, המשיכו למסיבה של ג'סטין ביבר, בה לא יצרו איתו שום קשר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אך ביום למחרת, אמר מייקל על ג'סטין בראיון – "אני חושב שהוא שונא אותנו" מייקל המשיך והוסיף את הירייה הפותחת של המריבה: "אני כנראה לא צריך להגיד את זה, אבל הוא השמיע את האלבום שלו בלי הפסקה למשך שעתיים או שלוש"

כדי שהשמועה לא תתפשט ותצא מכלל שליטה, ג'סטין ענה למייקל, דרך הטוויטר, בסדרה של ציוצים (שנמחקו מיד לאחר מכן), בהם טען ש"אני בכלל לא מכיר אתכם" ו"אתה בטוח שהגעת למסיבה שלי? כי האלבום שלי לא הושמע בלופ. מוזר"

ג'סטין לא נשמע מבואס במיוחד, אבל מייקל התנצל בכל מקרה. אך ישנה בעיה קטנטנה – הוא טוען שמעולם לא ליכלך את פיו על הזמר מלכתחילה. מה אתם חושבים על העניין?

תגובות