מדהים: שי המבר שרה על הבלי העולם הזה. צילום: דביר גיחז

מדהים: שי המבר שרה על הבלי העולם הזה

אחרי ש"יונתן", הסינגל הקודם שלה, זכה להצלחה מסחררת לצד הסינגלים ששוחררו לפניו - שי המבר משחררת היום את "הבלי העולם הזה", סינגל חדש לקראת אלבום הבכורה שלה. האזינו

 

שי המבר כבר מזמן הוכיחה לכולנו שהיא ממש לא הילדה הקטנה שהתחילה את דרכה בעונה הראשונה של "בית ספר למוזיקה" וזה שהיא רק בת 17 לא מפריע להיות זמרת ויוצרת שירים מצויינים. היום היא משחררת את "הבלי העולם הזה", סינגל נוסף לקראת אלבום הבכורה שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שי המבר התחילה כאמור את דרכה בעונה הראשונה של "בית ספר למוסיקה". מאז הספיקה להתבגר ולכתוב רפרטואר שירים רחב שמתוכו שוחררו מספר סינגלים וביניהם "לעוף", "תמיד בחצות" ו"יונתן" שכבר הספיק להפוך ללהיט ענק. המבר אף השתתפה בסדרת אינסטגרם מיוחדת שנקראה "#בדרך_לאלבום" והופקה ע"י אתר פרוגי וערוץ הבידור הישראלי ולפני מספר שבועות יצאה לסיבוב הופעות עם שיריה.

המבר מוכיחה בכתיבה שלה שלא צריך להיות מבוגר בכדי ליצור שירים איכותיים ו"הבלי העולם הזה" הוא ללא ספק חלק מההוכחה לכך. המבר, שאחראית על המילים והלחן לצד הפקתו המוזיקלית של חן מצגר-אדר, מספרת בשיר על מין מונולוג בינה לבין אלוהים. לצד הטקסט הבוגר והמצויין היא מגישה את השיר בצורה יוצאת מן הכלל ואין ספק שהשיר הוא עוד צעד בדרך לביסוס מעמדה כאחת היוצרות הטובות בתעשיית המוזיקה הישראלית.

שי תופיע בתיאטרון תמונע ב-6.1, יום רביעי הבא.

תגיות
תגובות