"הוא היה יכול למות": המנהל האישי של ג'סטין ביבר מדבר!. צילום מסך מיוטיוב

"הוא היה יכול למות": המנהל האישי של ג'סטין ביבר מדבר!

סקוטר בראון, מי שגילה את ג'סטין ביבר וגם המנהל שלו חושף בראיון ל"ניו יורק טיימס" על התקופה הנוראית של ביבר שהובילה לאלבומו החדש. כל הפרטים בכתבה

המוניטין של ביבר היה על הקצה בשנים שבין אלבומו "Believe" לאלבומו הנוכחי "Purpose", בין אם זה זוגיות ופרידה מתוקשרת עם השחקנית והזמרת סלינה גומז, או אלימות מילולית ופיזית, ג'סטין לא ירד מהכותרות לרגע.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בראיון ראשון חשף מנהלו האישי של ג'סטין, סקוטר בראון, על מצבו הנפשי והפיזי הקשה שג'סטין היה בו, לאחר פרידה קשה, בעיות משפחתיות אישיות והמון שנאה מכל רחבי העולם שהוא לא יכל להתמודד איתה. "הוא היה יכול למות" סיפר בראון בראיון, "לא נתתי לו לעבוד" המשיך ואמר "הוא רצה לעשות את סיבוב ההופעות, ובאותו הזמן הרגשתי שהוא יכול למות"

בזמן שלכולנו היה נראה שג'סטין ביבר עובר בקלילות את גיל ההתבגרות המאוחר, סקוטר מספר שעבר על ג'סטין משהו אפל וגדול. "זה יותר גרוע ממה שאנשים חשבו". סקוטר מוסיף: "כשהוא יהיה מוכן, הוא יספר מה עבר עליו, אבל זה קשה לראות מישהו שאכפת לך ממנו ממש עובר תקופה כזאת, ואני ממש שמח שזה עבר".

הקליפ שמתאר באופן מושלם את מה שמרגיש ביבר
 

שישה חודשים אחרי התקופה הנוראית וג'סטין חזר למסלול עם הקמפיין המשותף לקלווין קליין עם קנדל ג'נר, ומשם הכול הסתדר בעצמו. ג'סטין נכנס אל האולפן כדי להקליט את אלבומו החדש וכך נוצר האלבום המצויין ששבר לא מעט שיאים, "Purpose".

ג'סטין אגב מתכנן סיבוב הופעות עולמי, מה שגורם לנו לנחש שג'סטין חזר לעצמו ואנחנו שמחים כל-כך. וכמובן מקווים שאחת מההופעות שלו תהיה כאן אצלנו, כי אנחנו מתגעגעים!

תגובות