מה חשבנו על אלבום הלהיטים Now 21?. צילום מסך מיוטיוב

מה חשבנו על אלבום הלהיטים Now 21?

כולנו אוהבים להיטים, וכאלה יש לא מעט בתקופה האחרונה, ובמיוחד בשביל אוהבי הלהיטים – האלבום מאגד את כל הלהיטים האהובים לדיסק, או אם תרצו – פלייליסט דיגיטלי אחד. רוצים לדעת מה חשבנו עליו? המשיכו לקרוא

שנת 2016 החלה לא מזמן, אך עם פתיחת השנה האזרחית החדשה החלו הזמרים האהובים להפיץ ולשחרר להיטים ללא הפסקה. כולנו שומעים את אותם להיטים בכל תחנת רדיו אפשרית, ישראליות ועולמיות, בערוצי המוזיקה השונים ובקרב החברים שמזמזמים אותם ללא הפסקה, הלהיטים מושמעים בכל מקום, ובמיוחד בשביל זה יצא האלבום Now 21.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Now 21 הוא אלבום המאגד עבורנו 22 להיטים שכבשו את ראשי המצעדים בארץ ובעולם, את תחנות הרדיו ואת, איך לא, אתר יוטיוב בכך שהשיגו צפיות והשמעות רבות ברחבי העולם. האלבום פותח, איך לא, עם שני להיטים מבית היוצר של זמר הפופ המפורסם ג'סטין ביבר, להיטים המושמעים ללא הפסקה בכל פלטפורמה מוזיקלית שהיא, והם – "Sorry", המדבק והקיצבי המיוחד, ו"Where Are Ü Now", בו הזמר שיתף פעולה עם המפיקים דיפלו וסקרילקס, ושהצליח לזכות את השלושה בפרס שיר הדאנס הטוב ביותר בגראמי האחרון.

 

מיד לאחר שני הלהיטים הללו, מגיע להיט נוסף, שללא ספק כולנו מכירים וחורשים עליו ללא הפסקה – "Can't Feel My Face" , שיר בעל קצב מהנה במיוחד, ואיך לא – מדבק במיוחד, של הזמר דה וויקנד, ועם סיומו עוברים ללהיט האחרון של להקת קולדפליי, "Adventure of A Lifetime", שלמרות שהצליח להגיע למקומות גבוהים במצעדי מוזיקה ולהיות מושמע בכל תחנות הרדיו האפשרויות, השיר נמנה עם השירים הפחות אהובים עלינו מאוסף הלהיטים– השיר בעל קצב מעט מעצבן, מאולץ ובעיקר נשמע שהלהקה מנסה בכוח לייצר עוד להיט פופ/דאנס, אך ללא הצלחה. Now 21  ממשיך עם הלהיט שהביא את להקת Twenty One Pilots אל ראשי המצעדים ואל רשימות השמעה ברחבי העולם – "Stressed Out", שיר בעל קצב מהנה במיוחד ומילים משמעותיות במיוחד, והכל במעטפת אחת, שיר שללא ספק אהבנו.

 

ואם חסר לכם קצת כוח נשי – לאחר הלהיטים של הזמרים, האלבום ממשיך עם להיטי הזמרות, ובהם להיטה האחרון של זמרת הפופ האמריקאית אריאנה גרנדה, הלא הוא "Focus", שיר פופיסטי למדי, שאכן מושך את תשומת הלב, אך לא היינו מחשיבים אותו ליותר מחמוד, ללא ספק טעות ענקית מצד אריאנה להוציא את שיר זה בתור סינגל. אחריו מגיע השיר "On My Mind", הלהיט של הזמרת הבריטית אלי גולדינג, שללא ספק יודעת לייצר להיטים – שכמו שאר השירים שלה, השיר קיצבי, מהנה ומדבק במיוחד. בהמשך, מופיע שירה האחרון של לנה דל ריי, "High by the Beach". השיר מתחיל כשיר לנה דל ריי קלאסי, אך ככל שממשיך השיר – כך הוא מדרדר, והקצב מעצבן למדי.

 

האלבום גם מספק שירי פריצה של זמרים, זמרות והרכבים חדשים בתעשיית המוזיקה, שירים שכמובן הפכו ללהיטים עצומים למדי. "Stitches" שיר הפריצה המרגש והמדבק של זמר הפופ הקנדי שון מנדס, מככב באלבום כפי שהוא מככב ברשימות ההשמעה ברחבי העולם, ושוב כובש לנו את הלב. מיד אחריו מגיע סינגל הבכורה של הזמר והיוצר האמריקאי, צ'ארלי פות', בשיתוף הזמרת מייגן טריינור, "Marvin Gaye", שיר שהכיר לעולם את כשרונו של הזמר ואת יכולתו להביא אלינו שירים נעימים לאוזן. "Cake By The Ocean", השיר הקיצבי במיוחד של ההרכב האמריקאי DNCE, ממשיך את רצף שירי הפריצה, ומיד אחריו מגיעים "Wild" של טרוי סיוון ו"New Americana" של הולסי, שני השירים מבוצעים על ידי זמרים חדשים, אך כובשים, ובעלי עתיד וורוד בתעשיית המוזיקה, אך לדעתנו, השירים האחרים שלהם מוצלחים יותר. רצף שירי הפריצה נחתם עם השיר "Here" של אליסיה קארה, שיר שללא ספק השאיר בנו חותם ורצון לשמוע עוד מהזמרת הצעירה, ואיך לא – עם "Watch me", של הראפר Silento, שכבש כל מסיבה בשנה האחרונה.

 

החלק האחרון של האלבום מוקדש לאוהבי הדאנס, ופותח אותו הדיג׳יי השוודי, שעומד להופיע בארצנו הקטנטונת בקיץ הקרוב, אביצ'י, עם להיט המסיבות הענק והאחרון שלו – "Waiting For Love", שיר קיצבי שמושמע אצלנו ללא הפסקה. את הלהיט הקודם, שהציב רף גבוה לבאים אחריו, ממשיכים שני שחזורים מוצלחים במיוחד של להיטים משנות השמונים; "Ain't Nobody" שבוצע על ידי הדיג׳יי הגרמני פליקס ג'אהן והזמרת ג'סמין תומפסון, ו"Fast Car" שבוצע על ידי ג׳ונאס בלו ודקוטה, שחזורים קצביים במיוחד שגורמים לנו להתחיל לרקוד. החלק האחרון מסתיים עם שלושה להיטי דאנס נוספים, "Catch & Release"  של מט סימונס וDeepend שהשתלט על תחנות הרדיו ברחבי העולם בשבועות האחרונים.

 

לאחר מכן מגיע "Magnets" שמשלב בצורה מופלאה בין הזמרת לורד, לבין הצמד Disclosure, שכובשים את מצעדי המוזיקה לאחרונה. את האלבום כולו חותם השיר הדרמטי של סאם סמית׳, "Writings On The Wall", שבנוסף להיותו להיט הוא חלק מפסקול הסרט האחרון בסדרת ג׳יימס בונד.

עטיפת האלבום.
עטיפת האלבום. © באדיבות: יחסי ציבור

לסיכום, למרות הלהיטים הפחות אהובים עלינו, רוב האוסף בנוי מלהיטים מצויינים שכיף להאזין להם, שירים בעלי קצב טוב, או שירים מרגשים שכובשים לכולנו את הלב. האלבום Now 21 מאגד בצורה נפלאה 22 מלהיטי התקופה האחרונה, אך לדעתנו יש עוד הרבה להיטים נוספים שהיו יכולים לזכות למקום של כבוד באוסף.

  ציון בסולם פרוגי: ★★★★

תגובות