למה דמי עצבנית שטיילור סוויפט נתנה לקאשה 250 אלף דולר?. צילום מסך מיוטיוב

למה דמי עצבנית שטיילור סוויפט נתנה לקאשה 250 אלף דולר?

כוכבת הפופ טיילור סוויפט נתנה לזמרת קאשה 250 אלף דולר בעקבות ההפסד המשפטי של הזמרת נגד המפיק ד״ר לוק וחברת התקליטים שלו על מנת לתמוך במאבקה ולעזור להשתחרר מהחוזה תקליטים עליו היא חתומה, אך למה הזמרת המצליחה דמי לובאטו מתנגדת לכך?

בסוף השבוע שעבר, שופטת בית המשפט בניו יורק פסקה נגד הזמרת קאשה ודחתה את בקשתה להשתחרר מהחוזה עליו החתים אותה המפיק ד״ר לוק וזאת אף על פי שהתעלל בה פיזית ונפשית, והסערה סביב ההפסד המשפטי הצורם מסרבת לגווע.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מאז שהתפרסם פסק הדין, זמרות פופ רבות התייצבו לצד קאשה, בין הזמרות ניתן למנות בין היתר את מיילי סיירוס וקלי קלרקסון שעבדו בעבר עם דוקטור לוק, ליידי גאגא ואריאנה גרנדה. זמרת נוספת שהתייצבה לצד קאשה היא דמי לובאטו, רק שדמי לא הסתפקה בהבעת תמיכה אלא יצאה בעקיפין כנגד זמרות אחרות המגדירות את עצמן כפמיניסטיות אך לא הביעו את עמדתן בנושא. במילים אחרות טיילור וביונסה - תתחילו לדבר.

"אני מוכנה שפמנסיטיות מוצהרות יתחילו לדבר או לפעול למען זכויותיהן של נשים" כתבה דמי בטוויטר תוך כדי רמיזות לכך שהן פמיניסטיות רק כשנוח להן והן אינן מדברות על דברים כואבים באמת שלא תמיד נוח ובטוח לדבר עליהם. מאוחר יותר דובר מצידה של טיילור סוויפט פרסם את הידיעה הבאה; "כאות לתמיכה, טיילור ספוויט תרמה לקאשה 250 אלף דולר כדי לעזור עם העניינים הכספיים בזמנים אלו" את דמי לובאטו המעשה הרשים קצת פחות שכן טיילור סוויפט עדיין לא הביעה את תמיכתה בפומבי ואמרה; "אני אהיה מורשמת כשבאמת תתחילו לדבר על דברים" מי שכן הייתה מרוצה מהמחווה של טיילור היא דווקא אמה של קאשה, פיבי, שהודתה לזמרת דרך חשבון טוויטר שלה ולמעשה נתנה אישור נוסף לתרומה של טיילור.

הציוץ המדובר
הציוץ המדובר © צילום מסך מטוויטר

עם כל כמה שאנחנו מעריכים את המעשה של טיילור, במקרה הזה נאלץ לקחת את הצד של דמי לובאטו, תמיכה פומבית מצד זמרות פופ גדולות כדוגמת טיילור סוויפט וביונסה אשר חתמו את הפמניזם על דגלן תשפיע יותר ותעורר מודעות רבה יותר לנושא ואולי אף תעזור בעתיד למנוע חוסר צדק כפי שנעשה כלפי קאשה במאבקה נגד לוק.

תגובות