עצוב: האם אביצ'י פורש מתעשיית המוזיקה?. צילום מסך מהפייסבוק

עצוב: האם אביצ'י פורש מתעשיית המוזיקה?

אחד מהמפיקים המצליחים ביותר בשנים האחרונות שאחראי למספר להיטים ענקיים שהגדול מבניהם הוא "Wake Me Up" החליט במכתב מרגש שהעלה לאתר האינטרנט שלו להפסיק להופיע. האם בכל זאת נספיק לראות אותו בישראל? כל הפרטים בכתבה

לאחר שסיפרנו לכם על בחירתה של אדל להפסיק להופיע ולהוציא מוזיקה בשנים הקרובות בעקבות היותה אמא לילד בן 3 הגיע הזמן להודעה מרגשת לא פחות, והאמת שמפתיעה אפילו יותר. אז למה אביצ'י החליט להפסיק להופיע והאם הוא ביטל את ההופעה בישראל שהייתה מתוכננת ליולי הקרוב?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז קודם כל אל דאגה, אביצ'י לא הולך להפסיק ליצור מוזיקה בזמן הקרוב והולך להמשיך לספק לנו עוד להיטים נוספים בשנים הבאות אבל הוא כתב במכתב דרמטי ומרגש במיוחד באתר האיטרנט שלו שהחליט להפסיק להופיע. "הבנתי שיש כל-כך הרבה דברים שאני רוצה לעשות בחיים. אני מתעניין בכל כך הרבה תחומים שונים אבל יש כל כך מעט זמן בשביל לגלות את כולם. לפני שבועיים, נסעתי עם חבריי ברחבי ארצות הברית בשביל להסתכל על דברים בצורה שונה וזה עזר לי להבין שאני רוצה לעשות שינוי שהיה לי קשה לקבל במשך המון זמן. חומריות מעולם לא הובילה את הבחירות והקריירה שלי, למרות שאני אסיר תודה על ההצלחה וההזדמנויות שהגיעו איתה. אני מודה שזכיתי לטייל בכל העולם ולהופיע, אבל נשאר מעט מדי זמן לחיים עצמם ואני רוצה לחיות כבן אדם שמאחורי האמן".

הסינגל האחרון שהוציא
 

אך אל דאגה, הופעתו בישראל ביולי הקרוב אכן תתקיים וזאת תהיה גם אחת מההופעות החיות האחרונות שלו בזמן הקרוב. "חלק ממני לא יכול להגיד שלא אחזור להופיע. יכול להיות שאחזור, אך לא בקרוב" הוא כתב באתר שלו ולאחר מכן חתם בשמו. אין ספק שאביצ'י השאיר את חותמו על תעשיית המוזיקה של השנים האחרונות בעזרת להיטים ענקיים כמו "Hey Brother" ו"Wake Me Up" שהפכו שניהם ביחד עם שירים נוספים של המפיק לכמה מהלהיטים הגדולים ביותר בשנים האחרונות. מקווים שהוא יחזור ליצור מוזיקה ממש בקרוב גם אם לא יופיע בהופעות חיות ברחבי העולם.

תגיות
תגובות