אחרי יותר משנה: וואן ריפבליק חוזרים עם סינגל ממכר. צילום: יחסי ציבור

אחרי יותר משנה: וואן ריפבליק חוזרים עם סינגל ממכר

כבר שנה וחצי עברה מאז יציאתו של הסינגל האחרון ששחררה להקת וואן ריפבליק והיום סוף סוף הם משחררים את הסינגל החדש שלהם - "Wherever I Go". האזינו לו

לאחר קצת יותר משנה וחצי בהם נהנינו מאלבומם האחרון של להקת הפופ-רוק OneRepublic, שחררה היום (ו') הלהקה סינגל חדש וממכר הנושא את שם האלבום החדש – Wherever I Go.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

OneRepublic היא להקת פופ-רוק אמריקאית, שפרצה בגדול אי שם בשנת 2007, בעלת להיטים רבים שהגיעו לפסגות המצעדים ברחבי העולם (ובניהם “Counting Stars” ו-“Love Runs Out”) ושלושה אלבומים מצליחים במיוחד. היום בשמונה בבוקר, כמעט שנה מאז הופעתה בפארק הירקון בת״א במסגרת סיבוב ההופעות “Native Tour”, וכשנה וחצי מאז יציאתו של הסינגל האחרון ששחררה הלהקה – “I Lived”, שחררו חברי הלהקה סינגל חדש וממכר במיוחד בשם “Wherever I Go”, שם האלבום עליו עובדת הלהקה בשנתיים האחרונות.

 

הסינגל, שנכתב על ידי סולן הלהקה ראיין טדר הוא חדשני וייחודי יחסית לשירים הקודמים של הלהקה. השיר מרענן, פחות פופיסטי ויותר דרמטי, עם נגיעות של דאנס ברקע, אך עם זאת הוא כל כך מתאים ללהקה, שהחליטה לגוון ולשנות את הסגנון המוכר שלה, תוך שמירה על ייחודה, וכרגע, ללא כל ספק – השינוי מבורך ובהחלט חיובי מאוד. אנחנו ללא ספק מתרגשים לקראת יציאתו של האלבום הרביעי של OneRepublic, ובזמן ההמתנה – אנחנו נהנים מאוד מהסינגל החדש.

 

תגובות